Inleiden, hoe en wat?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaKitty, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha nee, dat doet een gyn niet nee en mijn vk stond er ook helemaal achter dat dit gewoon moest, dus......en dat zeggen ze allemaal niet zomaar.

Deze loopt nu al een week voor is me bij de laatste echo verteld, dus ik maak mijn borst maar nat ;)

Mijn dochter was met 40weken 4 dagen 4400gr en 51cm, deze komt dus 2 weken voor uitgerekende datum, dus ik hoop nu een keer GEEN halve peuter te krijgen hihi

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat was bij ons ongeveer hetzelfde (die was 4160 gram met 38 weken zwangerschap) en had 10-11 pond gewogen bij een voldragen zwangerschap, die liep vanaf een week of 18-19 geloof ik ook een week voor op de groei al, maar die sliep ook alleen maar... bij elke echo moest ie wakker gemaakt worden haha

Zo'n hele grote baby heeft zo zijn voordelen maar een beetje kleiner (lees; 7 pond ofzo) is wel zo wenselijk qua bevalling maar ook qua babytijd.

1 VOORDEEL! ze kunnen wel heel wat meer hebben als kleinere babies alleen mensen vergeten vaak dat te als ze net geboren zijn ook niet altijd gezond is, boven de 8 pond zijn er vaak suikerproblemen e.d.

Als het weer even hard gaat groeien als haar broer moet ik ook weer ingeleid worden dus we hopen dat ze gewoon "normaal" groeit en ik niet teveel last ga krijgen van mijn ziekte (als je ME hebt is inleiden trouwens WEL prettig aangezien je je kan voorbereiden enzo alleen betwijfel ik hoe je je kan voorbereiden als er al 1 heb rondlopen hahaha) vorige keer was dat makkelijker denk ik..

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou ik wens je iig heel veel suc6 en dat we dr beide maar zonder al teveel kleerscheuren doorheen mogen komen! ;)

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep zekers, zeker wel een raar idee dat je over 14 weken ongeveer dan als je kleintje gaat krijgen (en ja ik zeg hoopvol kleintje :) ) heeft wel weer wat aparts!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hihi ik hoop kleintje ;)

Deel Deze Pagina