Moeten weeen heel pijnlijk zijn? Gisterochtend zijn mijn vliezen gebroken en heb best wel regelmatig krampen die even aanhouden.... Vk zegt alleen dat ze heel pijnlijk moeten zijn..... Maar pijn is bij iedereen toch heel anders...
hey meis... bij de 1 doet het meer pijn dan bij de ander maar ik heb toen een blindedarm ontsteking gehad en daar leek het heel erg veel op toen ik zwanger was van jay.... maar je heb regelmatig krampen en dat zijn dus wel de weeen maar hou ze goed bij en zou zeggen geniet van de bevalling en toy toy toy...
Nee!!!!!!!! Mijneerste 8 cm waren harde buiken met regelmaat en meer niet. De laatste cm kreeg ik wat rugpijn erbij. Ga timen ... Succes.
Nee! ik dacht ook krampen te hebbe en dat t btje voorwerk was...achteraf heeft dat voor wat cm gezorgt. Toen me vliezen braken kreeg ik naar mijn idee pas echt weeen en was ze er na 2u! Maar kzou t lkkr zo laten rommelen hoor. Scheelt alleen maar straks! en na die 7 cm ga je t echt wel voelen dus tijd zat haha en timen tja...bij mij was t superontegelmatig hou je ons op de hoogte?
Ik moet toch iets doen dus ga proberen op de hoogte te houden.... Vk belde net komt later zal wel nog een bevalling hebben.... Is straks al 24 uur dat de vliezen zijn gebroken en komt er nu steeds harder uitlopen.... Heb denk ik wel om de 4-5 minuten en soms vaker krampen die echt niet lekker aan voelen.... Maar vind het momenteel wel even best hoop dat ze snel komt en als ze dan weer weggaat ga ik wel even bij me schoonouders op de koffie ofzo, want ik verveel me dood!
die weeen doen id niet ehct pijn, bij mij waren de weeen die om de 2 min en 1 min kwamen het heftigst, maar heb wel beide bevallingen zonder verdovingen oid gedaan, ik zeg ...prima te doen! persen deed voor mij het minste pijn van alles
Dat denk ik ook.... Maar ik heb natuurlijk weer eigenwijze verloskundige.... Mijn moeder heeft bij de bevallingen ook niet gepuft....
Wat een eigenwijze vk heb je meid Je vliezen zijn 24uur geleden gebroken en ze komt nog niet eens 1x langs????? Nee dan was ik wel al naar een andere vk/ziekenhuis gegaan,even om te controlleren Vooral omdat dit je eerste is? Neem ik aan?
Meestal doen de echte ontsluitingsweeën (zo vanaf 5 cm of zo?) veel pijn. Maar dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo is, er bestaan altijd uitzonderingen. Mijn vk hield vol dat mijn weeën bij de 2e bevalling niet meer dan voorwerk konden zijn omdat ze te kort aanhielden (20 tot max 40 sec, wel veel pijn). Toch kwam mijn dochter al heel snel... ik heb maar één uur lang weeën gehad die ongeveer een minuut duurden. Oftewel: van die krampen of weeën die niet aan de regels voldoen, kunnen wel degelijk van alles in werking zetten in je lijf. (bij m'n eerste heb ik uren lang van die lichte weeën gehad, zo om de 6 minuten ongeveer. die hebben me een verstreken bmm en 1 cm ontsluiting gegeven. daarna ging het ineens heel snel, in een paar uur tijd was ik volledig ontsloten.) Ik neem aan dat je heel goed in de gaten wordt gehouden, omdat je vliezen al een tijdje gebroken zijn? Let in elk geval zelf op dat je geen verhoging of koorts krijgt; als dat zo is zou ik als de sodemieter naar het zkh gaan. Vreemd dat je nog niet bent overgedragen, aangezien het al meer dan 24 uur is.... Succes, het duurt in elk geval niet lang meer voordat je je baby in je armen krijgt!
Nee hoor, ze moeten regelmatig zijn en krachtig (hoewel je dat ook niet persé hoeft te voelen) maar pijnlijk is afhankelijk van de persoon. Mijn weeën hebben nooit pijn gedaan en toch heb ik keurig netjes twee kinderen natuurlijk gebaard zonder ingrepen De protocollen inzake gebroken vliezen zijn veranderd. Je mag er nu langer mee lopen (niet in bad gaan!)
Nou spannend zeg. Ik hou het in de gaten. Bij mij waren de weeen wel pijnlijk vanaf het begin. Maar dat is idd bij iedereen anders. Ze zeggen dat als het met douchen weggaat dat het geen weeen zijn. Dus misschien het proberen waard. Hoe laat komt de verlos? Succes vandaag. Hoop dat jullie de kleine vandaag nog in jullie armen kunnen houden
Veel succes trouwens. De 17e is een prachtige datum om te bevallen.. vandaag is mijn (overleden) oma's geboortedag!
hihi ik heb toen ook bakkie gedaan met mijn schoonmoeder. Maar mijn vliezen waren nog nie gebroken dus ik had nog niet echt door dat ik bezig was. Mijn schoonmoeder achteraf wel! Die had tegen mijn zwager gezrgt vdaag wordt ik oma. Had ze dat niet tegen mij kunnen zeggen?! Dus zou lkkr zo laten gaan tot de vk komt! Scheelt lkkr veel gedoe en idd de laatste paar cm vond ik behoorlijk! Was bij mij ook storm zonder pauze persen totaal niet als pijnlijk ervaren, meer kicken!
De krampen komen wel redelijk regelmatig maar misschien voelen weeen bij mij voor krampen aan ik weet het ook niet..... Zijn nu onderweg naar het ziekenhuis..... Moest er kwart voor 11 zijn maar moest nog op dat mens wachten met dr papieren en dan moeten we nog bijna een half uur rijden.... Dus zal me zo benieuwen...
oooh spannend wel balen dat je na het ziekenhuis moet omdat je heel graag thuis wil bevallen... En wat een kut vl zeg papieren kom op ze hoef maar een telefoontje te plegen en je kan er al heen inpreciepe pfff wat een gedoe zeg,... ik hou dit en facebook in de gate meis en hopelijk heb je je kleintje snel in je handen suc6..
ooh meid spannend hoor. hier had ik helemaal niks bij de vorige. geen krampen niks. maar wel al 4 cm ontsluiting. toen hebben ze me aan infuus gezet om de weeen op te wekken en dat viel reuze mee. pas toen de weeen storm kwam en ik in 10 min van 4,5 naar 10 ging deed het pijn. dus nee hoor het zegt helemaal niks. mijn zus heeft tot acht cm gelopen met alleen harde buiken. succes en hopelijk hou je straks je bb vast. groetjes