Ik ben bijna uitgerekend, En mijn voorgevoel zegt ook dat ik woensdag of donderdag ga bevallen. Dit gevoel heb ik zo sterk en ben benieuwd of ik gelijk heb. Heb af en toe al last van voor weeen, maar voel me voor de rest nog goed. Ons meisje voel ik ook nog goed bewegen. Wie is er nog meer uitgerekend op 20 oktober? En hoe voel jij je?
Hoihoi, Niet 20, maar 21, mag dat ook? Hoe ik me voel? De laatste dagen veel harde buiken die pijnlijker worden, en ook zere onderrug. Pijnlijker dan alle voorweeen/ harde buiken vd laatste weken. Maar niks geen regelmaat. Het rommelt hier altijd eerst weken voor het écht begint. (Vorige 2 x ook). En verder ben ik heel ongeduldig, leef ik heel erg van dag en ben ik het heel erg zat Oh ja en steek iedere keer mijn kop in het zand door te denken dat het vast niet meer zo lang zal duren Wel elke dag weer erg spannend nu he, vind je ook niet?
hier vandaag uitgerekend..is dat ook goed?? pff ik ben het wel zat...maar heb nog totaal geen idee dat het snel zal gaan gebeuren, al zeg dat natuurlijk niet veel...het kan zomaar beginnen van het een op andere moment hier bijna geen last van voorweeen of iets...af en toe last van me onderrug alleen...soms wilde ik wel iets van krampen voelen, om dan het idee te hebben dat er iets bezig is maar ja ook dat zegt niks....
Hai Dames, Ja die voorweeen en harde buiken pfff. Elke keer denk ik zal dit het zijn? zal het nu beginnen. Maar nee. Ik kan ook echt niet wachten, ben er helemaal klaar voor. Elke dag zorg ik dat het huis piekfijn er uit ziet. Dat alle kleding gewassen is. Dat ik voorbereid ben kwa verzorging. Wat een taak , elke dag weer. En achteraf denk ik dan van pfff heb ik me daar zo voor uitgesloofd. Dus elke dag het zelfde liedje. Maar 1 deze dagen kunnen we hem of haar verwachten toch dames!!! Ik denk echt dat ons meisje de 20 ste komt. Maar als ik er aan denk dat het nog wel 2 weken kan duren.. pfff ik hoop het niet. Kan echt niet wachten. wil haar zo graag zien en knuffelen. Dames succes deze aankomende dagen. ik Hou de site in de gaten of jullie al meer weten of misschien al zijn bevallen. good luck!
succes meid... ik was vorig jaar op 20 oktober uitgerekend. Vanaf die datum ongeveer kreeg ik flink last van voorweeen en ik heb 3 x serieus gedacht dat het begonnen was - zat echt al te klokken etc. Maar nee- dit schijnt bij een 2e sowieso vaker voor te komen helaas... Uiteindelijk werd ik een week later ingeleid en is ons meisje in 3,5 uur geboren
Ik ben morgen uitgerekend! En ook al zooooooooooo ongeduldig haha. Herken je verhaal over het huis schoon houden, elke dag poets ik weer hetzelfde haha (terwijl het eigenlijk nog schoon is) En als manlief dan thuis komt en die smijt zn spullen op de grond en tafel kan ik wel janken. Als ik alleen ben ziet mn huis er zooo spik en span uit en als hij er dan is dan vind ik het weer een rommeltje. Ook beurt mij de gedachte dat het nog 2 weken kan duren ook niet echt op . Ben al wel 2x gestript (heb 3cm ontsluiting en een volledig verweekte baarmoeder) maar dat heeft niks dan alleen maar voorweeen opgeleverd. Morgen wordt ik weer gestript en dan hopelijk goed! Nou meiden; allemaal succes met wachten! (de laatste loodjes zijn idd echt het zwaarst!)
Ja, ook op 20 oktober van de 4e. De vorige 3 zijn geboren steeds 1 dag eerder of later dan de uitgerekende datum. Dus wie weet morgen of over 2 dagen
Ik ben ook donderdag de 20ste uitgerekend maat denk dat ze ook lang op zich zal laten wachten! Helemasl nergens last van! Ben dus erug benieuwd hoe lang het nog gaat duren! Succes dames
Ik heb ook nog nergens last van. Maar toen mijn moeder van mij beviel, had ze dat ook. Ze voelde zich goed, ging op de fiets naar de verloskunde, en toen bleek ze al 3 a 4 cm ontsluiting te hebben. Dus ik blijf hoop houden. Als ik wat merk of voel laat ik het jullie meteen weten! Doen jullie dat ook!
Je hoeft ook niets te merken hoor. Bij mijn 3e werd ik snachts wakker van een wee en 2,5 uur later was tie dr.
Ik ben ook morgen (de20e) uitgerekend. Ik heb al zo ongeveer 5 weken last van harde buiken en menstruatiekrampen, en die ben ik nu toch echt wel zat! Hopelijk zet het snel door tot het echte werk! Morgen weer op controle, misschien kan de vk even checken of al die weken voorweeen toch wel iets hebben gedaan van binnen! Hoop het. Ik kan tot nu nog redelijk rustig afwachten, maar denk dat dat vanaf morgen wel anders is. Bizar eigenlijk, je weet dat er maar een kleine kans is dat de uitgerekende datum DE datum is, maar toch houd je dat aan... Nou succes allemaal! Hopelijk hoeven we niet te lang meer te wachten!
Nou nog niks hoor, heb wel steeds buikpijn gehad vanacht. Maar nu weer helemaal nergens last van. En net een dikke slijmprop verloren. Das een goed teken vind ik. Mijn gevoel zegt nog steeds dat het vandaag gaat beginnen. Hoe gaat het bij jullie? al veranderingen?
Ik voel hier ook nog niets helaas. Heel af en toe een steekje of wat menstruatiekrampjes. Verder niets helaas!! @ zonnetje23 van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van.