Hoi dames, De titel zegt het al, wanneer zijn jullie bevallen van de eerste die niet ingedaald bleek? Moesten jullie hierdoor worden ingeleid of kwam de bevalling spontaan op gang? Ben benieuwd!
Volgens mij was hier ons kindje ook niet helemaal ingedaald er kwam me toch een plens vruchtwater uit!!!! toen me vliezen spontaan braken met 39 + 5 (geboren na 5 uur en een kwartier maar wel met vacuüm ivm dat ik ze er niet uit kreeg geperst en ze dat niet zo fijn vond)
Hier daalde beide dames de dag van de bevalling in. Bij de eerste wel doorgeleid, maar dat had nietsmet het niet indalen te maken. Allebei geboren op 39+4.
DL was ook niet ingedaald en is met 40+3 geboren. De ontsluiting schoot niet op en dat kwam ws wel omdat ze niet ingedaald was.
Mijn oudste kwam bij 41-1, zonder inleiding. Bij 41 weken nog niet ingedaald. Voelde me ook heel goed, middags nog gewinkeld en buiten de deur gegeten. Die nacht kwamen de weeen op gang en bij de lunch had ik mijn kleintje in mijn armen!
Net terug van de gynaecoloog en word als het zich maandag nog niet heeft aangediend dinsdag ingeleid ivm een grote baby (8 / 8.5 pond). Er was geen reden voor het niet indalen, hij was ook al een beetje ingedaald gelukkig Super spannend!
Mijn eerste was niet ingedaald en is gekomen met 41+3 wkn na strippen. Snelle bevalling, geen complicaties, 4355 gram . Nr 2 (41+ 5 wkn) en 3 (41+0 wkn) overigens ook niet ingedaald, dat hoort blijkbaar bij mij. Was bij nr 3 wel lastig toen opeens de vliezen braken en ik platte bedrust kreeg om uitzakken te voorkomen... Heel irritant.
Ik ben bevallen op 41 weken. De dag voor de bevalling lag hij nog niet ingedaald en had ik nog niks ontsluiting. Volgens de gyn was er nog absoluut geen teken van bevalling te spotten. Die avond begonnen de weeën (´s nachts), ´s ochtends nog op de yogabal gezeten, ´s middags naar de kliniek en een paar uur later was hij geboren.