Bij mijn zoontje braken mijn vliezen spontaan met 40 weken. Met 40 weken en 1 dag is hij geboren. Ik heb het gevoel dat mijn dochter iets eerder komt, maar dat is natuurlijk op niks gepasseerd. Kwam jullie tweede kindje eerder of later dan jullie eerste?
Mijn eerste kwam met 38.5 nadat mijn vliezen spontaan gebroken waren. De tweede is nadat ik gestript ben op 40.6 geboren.
Eerste op 42 weken bij toch nog spontaan gebroken vliezen. Tweede met spoed gehaald bij 35 weken. Twee uitersten...
Dat scheelt dus behoorlijk per persoon. Wist ik eigenlijk wel, maar was toch nieuwsgierig haha. Ik ben nu veel drukker dan toen bij mijn zoontje. Kon toen tot de dag van de bevalling echt nog de hele wereld aan en nu voel ik me met 33 weken al hoog zwanger en mijn lijf alsof ik 80 ben ofzo..
1: 38 weken 2: 41+1 3: 39 weken Bij de tweede zat ik in een erg stressvolle periode ivm een enorme verbouwing van ons huis en een overlijden in de familie. Ik heb het gevoel dat hij zo lang op zich liet wachten, tot we een beetje tijd voor hem hadden.
Mijn zoon kwam met 40+3 na spontaan gebroken vliezen. Mijn dochter met 41+2 na een inleiding, ze vond het wel best en was nog niet eens ingedaald.
Bevallen bij 41+3 wkn, 41+5 wkn en 41+0 wkn. Allen spontaan, al was de 1e na strippen (dus had anders misschien nog paar daagjes blijven zitten?). Mijn 2e is dus langst blijven zitten , maar het is natuurlijk geen spectaculair verschil tussen de kinderen... Allemaal in dezelfde week.