16 wk, baarmoeder is relatief groot, smal en reikt al tot navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,
    net terug van vk en ze zei dat mijn baarmoeder zeer goed te voelen is (zelf ook gevoeld) en al tot mijn navel reikt en smal is. Ze zei dat hij aardig groot is voor de duur van zwangerschap..
    Zegt dit verder iets over hoe buik zal groeien, kindje etc?
    ik ben slank en hoop dit te blijven..

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Beetje raar idee krijg ik bij dit zinnetje.. Je bent zwanger dan weet je toch dat je lichaam gaat veranderen en groeien? Dat is toch juist het mooie eraan? Hoeveel weken ben je inmiddels?

Maar goed, het heeft volgens mij niets te betekenen.. De een krijgt juist een grote buik terwijl de andere een bescheiden buikje er op na houdt.. Wellicht dat je dan meer na voren zal groeien dan rondom..

3. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

mijn baarmoeder is smal en erg hoog. Wil alleen zeggen dat je vaak meer buik krijg voorop. En minder rondom. Verder is je kindje toch het belangrijkste?

Ik ben van mezelf ook erg slank. Nu nog steeds, heb alleen een buik, je ziet ons ukje precies liggen:D

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Nu was ik al geen dunnetje, maar wel 20 kilo afgevallen voor ik zwanger raakte.
    Ik maakte me ook wel een beetje druk over mijn figuur hoor, maar weet je...
    Het interesseert me helemaal niks meer!
    Van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben,
    maar wacht maar tot ik me omdraai :D en ik vind die toeter geweldig.
    Ook heb ik gratis en voor niks een striemenkunstwerk van mijn navel naar mijn taille (weerszijden)
    en die storen me ook niet, vind ze zelfs wel mooi.

Bij mij was de omslag vanaf het moment dat ik het kindje voel.
    Mijn buik is niet alleen maar een buik... het is het eerste "huis" van ons kindje
    en daar wil ik best een paar aandenken aan overhouden.:)

Heel veel geluk met je zwangerschap, geniet er van!

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    o jongens, ik wil juist ook heel graag een mooie buik!! en ik ben apetrots op mijn veranderende lichaam...
    natuurlijk hoop ik net als iedereen dat er aan de achterkant niks te zien is van zwangerschap en je dus mooi naar voren draagt en niet onwijs veel extra vet op benen/heupen ineens krijgt..
    maar was gewoon benieuwd wat dit te betekenen heeft..
    dag dag!

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Dan begreep ik het verkeerd in je eerste post.. Sorry;)..
    Geniet er lekker van!

7. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Naar voren dragen wilde ik ook altijd. Gelukkig heb ik het geluk dat ik het ook echt naar voren draag. Verder dus nergens nog wat aangekomen. Maar als je baarmoeder zo gevormd is, heb je wel meer kans dat je naar voren draagt:p

Striemen op mijn buik is mijn grootste angst!

Deel Deze Pagina