Hallo meiden, Sinds gisteren heb ik de 37 weken bereikt en nu mag in principe het kindje van mij wel komen. Ik ben dan ook erg niuewsgierig en ongeduldig. Iets wat denk ik niet in mijn voordeel gaat werken. De laatste week heb ik wel wat vaker last van een menstruatieachtige kramp. Dit had ik al wel eerder, maar alleen als ik net druk bezig was geweest. nu komt het ook in rust. Het kindje is nog niet ingedaals, dus ik vraag me ook af of het indalingskrampen kunnen zijn. Wie herkent dit, en is dit een teken dat de bevalling eraan komt, of dat het ok nog 42 weken kan worden?
helaas zegt het niets.. kan heel goed indaling zijn en ook al zouden het voorweeen zijn dan nog is het geen garantie dat de kleine binnen een week zou komen ofzo.. helaas..wod het gewoon wachten..
ik heb dat ook een keer gevraagd aangezien ik ook de 37 weken ben gepasseerd en ook dezelfde klachten heb als jij maar de mensen zeggen hier dat je dan gerust nog tot 42 weken kan lopen
Haha lovepeet, mag ze van jou ook al komen? Je zou zo graag wat meer zekerheid hebben, maar de kleine komt toch pas wanneer hij of zij het wil. De enige zekerheid is dat hij er over 5 weken is. pfff duurt nog zo lang.
Het zouden heel goed indalingsweeen kunnen zijn. Ikzelf heb bijna 4 weken met flinke voorweeen gelopen. Ik moest ze zelfs af en toe wegpuffen maar als ik dan lekker in bad ging om te ontspannen, gingen ze weg. Onze kleine is met 41w 3d geboren dus het zou zomaar nog een paar weken kunnen duren.