Wat een wonder !

Discussie in 'De bevalling' gestart door Desie17, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    Ik vondt mijn bevalling echt een wonder ondanks de pijn en de duur.
    Verhaal :
    ik vondt mijn bevalling wel meevallen tijdens de weeen storm.
    maar daarvoor was het vreselijk.
    het begon om 4 uur smidags met voor weeen tot een uur of 12 werd het echt erg pijnlijk. tegen 2 uur zijn we naar het ziekenhuis gereden hebben ze gekeken naar de ontsluiting ik zat op maar 1 cm. ondertussen 2 keer in bad geweest en om 8 uur in de ochtend had ik nog maar 2 cm onsluiting. dus toen hebben ze me aan de opwekkers gelegd en pijnstilling toen had ik binnen 2 uur volledige ontsluiting. vervolgens heb ik een uur en 14 minuuten moeten persen heb ondertussen op een baarkruk gezeten. en later weer in bed toen hebben ze haar er maar met een vacuum uit gehaald. want ze keer naar boven. nu na een week kijk ik er redelijk goed op terug.
    verder met het wegpuffen van de weeen ging super ookal viel ik na iedere wee in slaap ( ben ook ingeknipt)

Het is en blijft een wonder hoe zo,n klein mensje in je kan groeien.
    toen ze der uit was kon ik het nog niet begrijpen.
    zelfs nu snap ik nog niet hoe zoiets in mij heeft gezeten.
    Het is gewoon weg zo,n wonder.
    Denken er nog meer mensen zo over.
    (moest ff mijn verhaal kwijt )

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nou in je laatste stuk kan ik mij helemaal vinden, ik blijf het ook zo'n wonder vinden hoe ik mijn kindjes heb "gemaakt". Echt bizar!

Maar die bevalling vond ik geen wonder hahahaha dat vond (en vind) ik echt een noodzakelijk kwaad. Als ik een ritsje in mijn buik had waar ze door kon komen vond ik het ook prima :D

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ja, dat laatste stukje herken ik ook helemaal! Zoontje is nu vier maanden, maar ik zit me nog regelmatig af te vragen hoe het toch in hemelsnaam kan dat hij in mijn buik heeft gezeten en dat zijn papa en ik hem hebben "gemaakt".Blijft zeker wonderbaarlijk!

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0

Haha ja zo een ritsje in de buik lijkt mij ook wel wat!

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik begrijp het, ik heb nog niet het besef dat onze beeb er straks ook echt gaat komen. Tis nog niet tastbaar... hihi enne gefeliciteerd meid geniet ervan! xx

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heel herkenbaar! Ik heb echt de eerste dagen met verwondering alles ondergaan en bekijken. Mijn zoontje maar ook mijn lichaam en alles wat daarmee gebeurd (bv geven, baarmoeder die krimpt, alles om voor je kind te zorgen etc).

Ik ben christen. Voor mij was dit echt een bevestiging dat er een God moet zijn. Het is zo ontzettend bijzonder en echt een wonder!

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Het is en blijft een wonder en zoiets geweldig en mooi

Deel Deze Pagina