Even een ziekenhuis update: Ze hebben de ballon verwijdert en er was 3 cm ontsluiting. Echter is mijn baarmoederhals nog niet verweekt. Ze hebben omstreeks 08.30 een tablet ingebracht om deze te laten verkorten...En weer afwachten tot de middag...Tot die tijd maar even laptoppen, lezen en tv kijken
Ze konden dus nog niet de vliezen breken? Bij mij leverde de ballon 2cm op en toen kon ze net de vliezen breken. Hopelijk heeft het tablet voldoende effect!
Jaaaaaaaaaa! Na een spectaculaire bevalling waarin ik van 3 naar 10 cm ben gegaan in een kwartier is hij er eindelijk: Bram en hij weegt 2650 gram, geboren om 17.50 Mijn verhaal tik ik een andere keer...Ben nu te druk met het bewonderen van dit oh zo prachtige mooie wondertje Groetjes Foekje
Gefeliciteerd Foekje! Binnen een kwartier van 3 naar 10 cm klinkt behoorlijk heftig, gelukkig is de beloning daar. Geniet van je mannetje!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik word maandag ingeleid bij precies 37 weken ivm langdurig gebroken vliezen. Leuk om ervaringen te lezen!