Wat de titel al zegt hoe lang duurde je 1e en 2e bevalling Was de 2e korter? Ben benieuwd! Mijn 1e was 6 uur en vraag me af of het nog sneller kan gaan bij nr 2
De eerste ruim 14 uur en de tweede nog geen 3,5 uur. Gelukkig dus niet zo lang en zwaar als m'n eerste bevalling
de eerste 13 uur , waarvan 12 uur voorbij kropen en na 12 uur zat ik nog op 8 cm en 40 min later ineens 10 cm , tweede 8 uur , weer duurde de ontsluiting te lang ivm te vroeg gebroken weeen moest het binnen 12 uur gebeurd zijn kreeg ik n infuus met weeopwekkers op 7,5 uur en zat ik nog op 7 cm na het infuus geprikt was had ik ook ineens 10 cm dus niet nodig gehad en de derde was helemaal vlot , van 0 cm en 0,0 wee te bekennen om 15:45 had ik 3 uur later mijn dochter in mijn armen ik ben echt bang voor deze bevalling die er aan komt hoor , heb in ieder geval met de VK al afgesproken dat ik bij een half uur echte goede weeen al naar het ziekenhuis ga en niet wacht tot de gebruikelijke uur weeen
De eerste 15 minuten en de tweede 61 uur en 40 minuten (Eerste was een geplande ks en tweede langdurig gebroken vliezen )
Eerste duurde 2 uur en 40 minuten. Tweede duurde 40 minuten waarvan ik al zeker 20 minuten pers weeën weg zat te puffen omdat de vk er nog niet was..........
De eerste in 2.5 uur... De tweede een geplande keizersnede helaas. Nu maar afwachten wat nummer 3 gaat doen
De eerste zat er tussen het breken van m'n vliezen en zijn geboorte 11 uur (weeën begonnen niet gelijk, persen een uur). De 2e ben ik ingeleid en was binnen 6 uur moeder van een dochter, maar ik zou er voor tekenen om de 1e over te doen en niet de 2e!
1e is ingeleid en duurde uiteindelijk 8 uur. 2e is zelf gekomen en duurde 1,5 uur waarvan 2 minuten persweeen.
Leuk topic!! Vroeg me hetzelfde af. Stemt mij hoopvol eerste duurde bij mij ruim 26 uur waarvan 1,5 uur persen. Ben ook erg benieuwd of het bij de tweede sneller gaat. Ik heb hoop!
1e bevalling 36.6 geboren: vliezen braken rond 14.30u. Weeën begonnen rond 20:00u. Dochter is de dag erna geboren om 18.00u. Uitputtingsslag... 2e bevalling, 35.3 geboren: vliezen braken rond 00.50u. Weeën begonnen als krampjes rond 14.15u, daarna ging het enorm hard, dochter was er om 16.20u. Geen idee welke bevalling ik heftiger vond, de eerste duurde zo lang dat ik echt uitgeput was. De tweede ging zo snel dat ik de weeën niet op kon vangen, het overviel me compleet, ook omdat ze bijna 5 weken te vroeg was. Herstel ging wel veel sneller de tweede keer, hoewel ik de knip van de eerste bevalling niet enorm lang heb gevoeld.