Onrust vader, bevalling komt eraan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door linxje, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Beste dames,

Mijn vriend is heel erg onrustig de hele dag en heeft een knoop in ze maag en denkt dat vannacht de weeën op gang komen.
    Kan dit echt een voorteken zijn?

Groetjes

2. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Wie zal t zeggen... Jullie kleine uk! voel je je verder wel gewoon goed? ben je al uitgerekend?

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi was het maar waar, mijn man loopt al dagen te springen en te hopen dat het begint.
    Zoontje is ook met vlagen onrustig. Helaas nog steeds niet bevallen, maar van mij mag ze ook komen hoor zo vlak voor de hittegolf.

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

Hier is ie ook erg onrustig.. ook veel last van de voorweeen.. maar meneer zal vast nog lang niet komen :p van mij mag ie er ook wel uit voor de hitte begint. :D

5. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6

15juli uitgerekend, maar heel apart me vriend is vandaag jarig en vanmorgen zei ik op het balkon van Let op na de visite gaat het beginnen en hij zei ja ik heb ook dat gevoel!!
    Maar hij blijft nu zo een sterk gevoel houden heel onrustig en kan ze ei niet kwijt hihi.

6. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Spannend hé!! Ja de hitte is minder... Mjaa als je bevallen bent is die hitte ook niet fijn denk :)

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Nou wie weet :p je zult vast een drukke dag gehad hebben :D
    Dan ben je 2 dagen voor mij uitgerekend spannend is t in ieders geval wel :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi ik had t eigenlijk over mijn zoontje die er al is ;) M'n beebje is met vlagen rustig en dan weer druk. Op de warmste dag van de komende week is het volle maan.... Wie weet komen ze dan om ons te plagen ;)

9. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Ja spannend hé vandaag 37.3 jij dus 37.1??spannend!!

Niet zo een hele drukke dag, van 10tot 3maar gehouden expres:p

10. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Deze meid voel ik vandaag extra goed, naja afwachten. Idd misschien komen er wel weerwolfjes hahaha

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hopelijk valt jouw man het wel gewoon beter aan haha
    Denk trouwens dat de hitte erna mij nog weinig uitmaakt! Eindelijk kennis maken met dat lieve meisje in mijn buik!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Valt = voelt natuurlijk ;)

Nou van mij mag ze ook echt gaan komen hoor! Wordt anders uiterlijk met 41 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en heb liever dat het spontaan op gang komt! Minder risico's mbt het scheuren van het litteken van de ks.

Dus dat wordt bitter lemon drinken, ananas eten, pittig eten, over hobbels rijden, seks... Al heeft dat de afgelopen week ook allemaal nog niet geholpen :D

13. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hahaha seks.. wat is dat??.. libido van 0,0

14. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    En en enn had de papa gelijk??

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha ik ben ook wel benieuwd!! Is je beeb er al??

Hihi ook al is je libido 0.0, gewoon zin maken om de bevalling op te wekken :p

16. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Nee dames "helaas" is de baby er nog niet. En idd gewoon zin maken maar het trucje helpt niet 😉het komt wanneer het zin heeft natuurlijk. Houden elkaar op de hoogte

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He jammer zeg!!
    Vandaag is wel een prima temperatuurtje om te gaan bevallen, dan vandaag maar afspreken? ;)
    Wel weer veel harde buiken vandaag, maarja daar heb ik al weken last van met vlagen, dus durf al bijna niet meer te hopen dat ze doorzetten. Morgen weer controle om het zh, ik denk wel dat ik ga vragen vanaf wanneer ze misschien willen kijken of ze kunnen strippen.

18. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6

Ja daar heb ik ook last van! En ze houden best lang aan en komen vaak heb jij dat ook? En heb er een tijdje minder gevoeld wat hoort zeggen ze omdat ze weinig ruimte heeft... Maar gisteren en vandaag is ze gewoon weer wild hahaha. Ja we spreken vandaag af, dan ga jij ook beginnen hé haha. Oow spannend waarom loop je in het zh als ik vragen mag?
    Ben benieuwd of ze gaan strippen, helaas schijnt dat ook niet altijd te werken hé?

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn vent is helemaal rust zelve.... misschien dat ze daarom nog in mijn buik blijft zitten haha.
    hier gaan ze dinsdag strippen. hoop dat het werkt, maar werkt idd niet altijd. spannend allemaal!
    vanacht zelfs uren lang elke 10 minuten flink pijnlijke weeën gehad, maar helaas...

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hopelijk werkt het strippen bij jou beckje! Zeker als je al over tijd bent zoals jij kan het wel echt net het zetje in de goede richting geven!
    Maar hopelijk begint het gewoon al eerder spontaan!

@ linxje: ik moet bevallen in het zh omdat ik bij mijn eerste een ks heb gehad. Daarnaast heb ik een verhoogde suikertest gehad. Mocht 7.8 zijn, maar was 7.9. Heb nu de stempel zwangerschapsdiabetes gekregen ondanks dat mijn waardes verder goed zijn (moet zelf dagcurves bijhouden). Als je eenmaal die stempel hebt gekregen val je onder een bepaald protocol, wat sowieso inhoudt dat als ze niet uit zichzelf komt, ik hooguit met 41 weken wordt ingeleid. Groeit de dame te snel, of zouden mijn waardes alsnog omhoog gaan schieten dan kan het inleiden zelfs al vanaf 38 weken nodig zijn.
    Ik hoop echter dat ze uit zichzelf gaat komen, want inleiden geeft een groter risico op het scheuren van het litteken en dat betekent dat er dan alsnog een spoedks gedaan moet worden en daar hoop ik natuurlijk absoluut niet op.
    Ik hoop dus dat ze vanaf 39 weken ofzo willen kijken of ik al iets ontsluiting heb en dat ze kunnen gaan strippen. Normaal doen ze dat volgens mij pas vanaf 40 weken.

Deel Deze Pagina