Hoi dames, wil gewoon f m'n ei kwijt hier . Ben afgelopen maandag opgenomen voor inleiding van de bevalling. Dit omdat ik zw-suiker heb, en ons kindje een groei-achterstand heeft, daarom laten ze me niet langer door lopen. Maandag tampon gehad, geen reactie van m'n lichaam. 's Avonds tampon d'r uit, flinke krampen gehad, 's nachts zakte dit weg. Gisteren een uur na inbrengen flinke onderbuik krampen, en onderrug krampen gekregen. Heeft zo'n beetje de hele dag aangehouden, maar 's avonds toen ik de tampon mocht verwijderen is daarna alles weggezakt.. Vandaag een rustdag omdat ze m'n lijf een dagje rust willen geven en 't op de afdeling heel druk is met bevallingen, en ze iedereen de zorg willen geven die je verdient. Maar ik heb nu nog steeds geen enkel teken van een naderende bevalling, weet ook niet of ik ontsluiting heb of een verstreken bmm (gisterochtend nog niets). Ze gaan dit vandaag ook niet controleren. Beebje heeft 't ontzettend naar zijn / haar zin in m'n buik, er wordt regelmatig de polka gedanst hier . Vraag me echt af hoe lang 't gaat duren, ik loop al geruime tijd met opnames in 't zkh te klooien, dan weer opname dan weer thuismonitoring dus wil graag bevallen! Iemand tips die de bevalling op gang kan brengen (geen bitter lemon want dat vind ik smerig, ananas heb ik niet bij de hand ) ?
Jeetje wat vervelend! Het enige wat bewezen effectief is is sex! Maar ja, dat wordt lastig in zo'n ziekenhuis. Wel vervelend dat ze vandaag niet controleren of je ontsluiting hebt, het is een kleine moeite en als er inderdaad ontsluiting is zouden ze je wellicht kunnen strippen. Het lijkt me ook wel fijn voor je om te weten dat er in ieder geval íets gebeurt daarbinnen! Aan de andere kant, je lichaam weet zelf vaak het beste wanneer de tijd rijp is, kennelijk is het dat nu nog niet. Maar ik kan me voorstellen dat je het flink zat bent, sterkte!
Dank je . Whahaha ja zie je het al voor je, deur dicht, gordijnen dicht en hoppa . Iedereen wegsturen v.d. kamer en bordje op de deur "niet storen" . Misschien dat ze me wel controleren vandaag als ik er echt om vraag maar ze gaven al aan dat 't een gekkenhuis is op de afdeling, en controle kan de boel versnellen bij me nu en aangezien ze liever niet nog een bevalling erbij hebben ben ik vandaag de pineut . Denk ook niet dat m'n lijf en baby er klaar voor zijn anders was er wel wat gaande maar die kleine vindt 't veel te lekker hier... zucht!
Haha Patroes ja ik moet toch wat, anders ga jij nog pijnlijke oren krijgen van die aangeplakte telefoon .
Haha! Ik lach me suf hierzo, alles voor jullie beebje! Maar even serieus, ik kan me je frustratie hele goed voorstellen. Ik hoop voor je dat je morgen iets ontsluiting hebt en dat je een infuus kan krijgen. Veel sterkte met wachten en je tijd uitzitten! Liefs Selma
Bah, wat een lange zit zeg! Beetje jammer dat ze jou door drukte vandaag hebben overgeslagen, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel fijn als ze iig voldoende personeel is om jou bij de bevalling te ondersteunen. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal beu bent, ik hoop dat je kleintje snel gaat komen! Succes!!
@Selma : haha idd alles voor die kleine . En dank je, ik hoop 't ook joh! Weet niet of ze zo snel een infuus doen eigenlijk dacht dat dat alleen was als er ook weeënactiviteit was maar niet zeker. Ben bang dat 't weer zo'n tampon gaat worden... of hopelijk een ballonnetje! @Princess jij ook bedankt . Idd beetje erg lange zit zo, maar net wat je zegt, als ze door drukte geen aandacht aan me kunnen geven met bevallen is ook niet goed natuurlijk! Morgen komen er geloof ik ook weer 3 personen hier voor een inleiding, dus hoop wel dat ze mij erbij kunnen pakken... ze kunnen niet maken om me nu nog een rustdag te geven. Ik ga zo maar slapen denk ik, vandaag gebeurt er toch niets meer .
Morgen weer een dag.. hopelijk zet t vannacht ineens door ofzo.. Morgen moet ik naar het zkh dus mn telefoon zit niet meer aan mn oor geplakt dan
Patroes buddy meis wat doe je me aan! Gewoon die telefoon laten zitten hoor . Nee joh snap ik toch haha. Ik hoop ook dat 't doorzet maar ja dan kan jij niks aan de dec.mama's laten weten . Dan horen ze het maar later .
Ik ben ook op maandag opgenomen geweest na 2 balloncatheters geen succes.... De 2de dag met gel begonnen weer weinig resultaat... Ik zou de volgende dag ook een rustdag krijgen maar toen spontaan s'nachts braken mijn vliezen!! Ik weet dat het enorm irritant is zeker als je dan ook een rustdag erbij hebt Dus ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je nu misschien al je kleine in je armen hebt ? Succes meid!
Dank je kleintje en Patroes! Maar 't wil nog niet vlotten . Zal eens vragen om de titel van dit topic aan te gaan laten passen . Ik hoop 't kleintje dat net als bij jou mijn vliezen spontaan gaan breken als de ballon d'r uit is of dat 't vandaag nog op gang gaat komen. Vanochtend controle gehad, nog steeds geen verstrijking of ontsluiting te bekennen. Dus dat gaat vast nog niet gebeuren. Ze laten 'm nu nog eens 24 uur zitten en controleren morgenochtend weer. Is er dan nog niets gaande dan mag ik weer naar huis voor thuismonitoring en maken ze nieuwe afspraken hoe en wat. Wat een gedoe zeg, ondertussen zijn we al 5 dagen bezig zo...
Hé bah wat lijkt me dat naar zegga je naar het ziekenhuis om te worden ingeleid gebeurt er niks en moet je morgen gewoon weer naar huis,dat verwacht je natuurlijk helemaal niet je verwacht dat je het ziekenhuis uit komt met je baby. Ik ga voor je duimen dat er als nog wat gaat gebeuren en je snel je baby in je armen hebt Sterkte!!
Wat een drama zeg, dat schiet niet op. Als je naar huis mag dan kun je je in ieder geval storten op de ananas en uhm .. .
@Liefde : dank je . Ik had idd ook verwacht vandaag wel bevallen te zijn maar nee hoor. Idd best wel een teleurstelling, wil graag met een losse baby naar huis en niet nog met baby in buik . Hopelijk wil 't volgende week dan wel doorzetten, denk dat ze morgen weer nieuwe afspraken gaan maken wat ze gaan doen. Ik kan toch niet eeuwig zo doorlopen . @Puppy : whaha ja idd dan hoef ik tenminste geen bordje "niet storen" op de deur te hangen . Weet alleen niet of lief d'r wel zo'n zin in heeft lol, die had vorige keer al dattie bang was baby pijn te doen ofzo, de schat .
Nee nog helemaal niets . Ik ben weer thuis pfff.... ze hebben me vanochtend getoucheerd en ik had nu wel 1 cm ontsluiting, en m'n bmm is zowat helemaal verstreken, dus het begin is er wel. Ik zit nu weer in de thuismonitoring, en a.s. woensdag moet ik me weer om half 8 in 't zkh melden en dan gaan ze een volgende poging wagen. Mocht het voor die tijd dan niet spontaan op gang komen dan . Hoop het wel natuurlijk! Beebje heeft nu lang genoeg op zich laten wachten...
jemig mensen. duidelijk een geval van een kind wat er nog niet uit wil hopelijk komt t verder zelf op gang!