een paar weken geleden heb ik de flessenwarmer (babyvoeding verwarmer) van de prenatal gekocht, maar ik ben de handleiding kwijt kan iemand mij vertellen hoe deze werkt ? ik heb de verwarmer waarop de tekens van een flesje met 40 graden en een kommetje met 70 graden zijn afgebeeld
Ik denk dat je een moderator even moet vragen je topic te verplaatsen. Hij staat nu bij 'de bevalling'. Maar ik heb geen idee, kun je niet gewoon googlen met handleiding en dan het typenummer ofzo, vaak vind je dan wel de juiste handleiding.
Je kunt ook de Prenatal bellen dan copieren ze een handleiding voor je en die sturen ze dan naar je toe als je niet in de buurt woont of je kunt hem daar ophalen. Ik had dat met de gebruiksaanwijzing van de buggy en kreeg hem netjes gekopieerd thuis gestuurd ideaal en ze zijn super klantvriendelijk vind ik altijd.
ík heb hem vandaaggehad van mijn schoonmoeder als je mij even ene pb stuur dan maak ik een foto van de verwarmer of jij dan kunnen we kijken of we dezelfde hebben dan kan ik de handleiding inscannen en toesturen