Wie heeft vliezen gebroken ergens anders dan thuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door Saga, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik vind het echt zooooo iets voor mij dat ze bv breken in de supermarkt :D

Dus ben wel ben benieuwd naar jullie verhalen, waar ze gebroken zijn, op een andere plek dan thuis.

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Bij onze zoon in de auto en bij onze dochter gewoon thuis in bed.

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Bij mij waarschijnlijk tijdens werk. Maar het begon met weinig, ik dacht meer dat ik opeens veel afscheiding had ;)

4. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ja wil dit wel horen, ik ga naar de uni ongeveer 3x per week tot de vliezen breken en moet toch nog 52km reizen om daar te komen. Laatste 2 weken mag ik niet de auto pakken van mijn man en dan moet ik met de bus, stel je voor in de bus :p of midden in de klas :p Gelukkig begint wel de kerstvakantie voor de uitgerekende datum.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn vliezen zijn gebroken tijdens een bezoek in België en ik de BOB was:$
    Gelukkig had ml en zijn vriend pas 2pilsjes op en zat ik in een mooie kuipstoel waar alle vruchtwater in bleef liggen. Hahahaha

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ben ik ook benieuwd naar, ik lees even mee, want ik ben ook zo'n typ om midden in het dorp mn water te verliezen, hahaha

De verloskundige zei wel dat 9 van de 10 keer gewoon in bed gebeurd, en soms zelfs helemaal niet, dat ze tijdens de bevalling en de weeen pas breken.

7. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Bij mij in het ziekenhuis, niet gênant dus verder, máár ik dacht op dat moment wel: wooow zoveel water!!!!! Dat had het zeiltje thuis op bed echt niet gehouden. Deze zwangerschap leg ik echt wel een groter zeil op bed!

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Bij mij ook in het ziekenhuis.
    Had net inwendig onderzoek gehad omdat ik wat bloed verloor, maar verder niks geen klachten, ze wilden kijken en een kweekje afnemen om het bloedverlies te achterhalen, was toen 32 weken zwanger van onze tweeling.
    Ik mocht me weer aankleden want er was geen reden om nog in mijn blote kont te liggen, ik ga staan en ik denk nog ooooo nee ik laat zo mijn plas lopen....... schaamde me rot, maar de vpk die er bij was dirigeerde me meteen weer op het bed want volgens haar was het vruchtwater....... en ja hoor binnen 11 uur waren de jongens er........

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Het is zelfs zo dat de vliezen 9 van de 10 keer niet breken voordat de bevalling begint.. Dus de kans dat dat werkelijk gebeurt is maar klein.. Meestal idd tijdens de bevalling..

Zo ook hier..

10. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    mijn vliezen zijn gebroken door de vk tijdens de bevalling bij alle 3 de kids

11. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Bij mij op een stoel bij mijn schoonouders. Had gelukkig een Tena lady maandverband in slip liggen dus was toen wel vooral daarin. Naar het toilet gelopen want ik dacht dat ik in mijn broek geplast had! Toen ik ging bewegen, begon het er echt uit te lopen!

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst naar Bevalling.

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik lag op de bank en voelde "een ballon" knappen.
    kon nog net op tijd droog bij de telefoon komen om ML te bellen dat ie een handdoek moest halen :D

14. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Bij mij tijdens de bevalling.

Mijn vriendin had al weeen en stond te wachten tot haar man een rolstoel had gehaald. Ze stond dus op de parkeerplaats van het ziekenhuis.

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Nou heb ik er vannacht nog over gedroomd ook! Ik verveelde me overdag en wou lekker thee gaan drinken bij iemand, maar niemand wou me in zn huis hebben vanwege het "watergevaar" hahaha

Toen ik wakker werd dacht ik er over na, en moest denken aan dat spelletje met die plastic bal en waterballon erin. De bal moet je dan snel weggooien, want na verloop van tijd prikt hij de ballon lek die er in zit... :D gekke gedachten toch soms he ;)

16. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Bij mij allebei in het ziekenhuis. Ik had beide keren al bijna volledige ontsluiting toen ze de vliezen pas braken. Ik was blij dat ik die bende niet thuis had! hahaha! Wat een water hee!! :)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    Ja bij mij.. Op een verjaardagsfeestje:)

18. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Jaaaaa, bij mij ook! Midden op een verjaardag! En veel dat het was! Halve broek nat en het bleef er uit komen, heb toen een luier in mijn broek gedaan en ben naar huis gegaan om te douchen! Direct daarna door naar het ziekenhuis want het zou een geplande keizersnee worden. Ik vrees nu ook wel een beetje voor gebroken vliezen in de supermarkt ofzo! :)

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    De verloskundige had ze thuis al gebroken, maar toen kwam er niet veel water uit. Daarna naar het ziekenhuis gegaan en in de lift kwam ineens alles eruit!!! Ohhh, echt zo genant, maar op dat moment interesseerde het me niks. De man naast me moest echt aan de kant springen, want de hele vloer lag onder!
    Ach ja, gelukkig was het niet vijf minuten eerder in de auto gebeurd!

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Het begon gewoon thuis in bed, een hele plens water.
    Belde ik eerst mijn ouders op ipv de VK (ik had toen geen partner) en die vroegen of ik dan de VK maar niet eens moest bellen.
    Moest ik daarheen, heel dat bed onder een nog grotere plens water maar geen weeën.
    Had ik 's middags een afspraak bij de notaris, voor mijn testament, en ben maar gewoon gegaan want ik lekte niet meer.
    Maar ben daar met een héél dikke handdoek op een stoel gezet, voor de zekerheid maar gelukkig was het ff droog.
    Daarna nog naar de AH voor de boodschappen maar toen leek het me toch verstandiger om thuis verder te gaan lekken :D
    Duurde 20 uur, vanaf de eerste plens water, voor de weeën begonnen en moet er nog mee lachen dat het zo is gelopen.

Deel Deze Pagina