Ik loop al vast erg op de zaken vooruit, maar ik vroeg me het volgende af: Ik woon in een portiekflat zonder lift op de 4e verdieping. Ik had me altijd voorgesteld thuis te bevallen, maar had nog even niet aan de volgende zaken gedacht: - 4 hoog zonder lift, wat als er iets mis gaat? - gehorig, de hele flat 'live' meegenieten? Wat raden jullie aan/af?
Ik woon 4 hoog zonder lift en mag gewoon thuis bevallen. Natuurlijk wel in overleg met de vk. Zij zegt ook dat je naar het ziekenhuis gaat als er iets niet goed is, maar dan hangt je kindje er nog niet half uit hoor. Gewoon even vragen als het zover is.
ik woon ook op 4 hoog, zonder lift maar mag wel gewoon thuis bevallen. wat ik dus ook van plan ben. wat betreft gehorigheid, jammer voor de buren dan. zal er zelf op dat moment denk ik weinig mee zitten, haha. enne maisy tegenwoordig maakt dat niet meer uit of er een brancard langs kan want ze mogen je toch niet meer naar benden dragen ((mogen tegenwoordig niet meer dan 25 kilo tillen), als je toevallig om de een of andere reden naar het ZH zou moeten zou je daar de brandweer naar beneden getakeld worden. zie je het al voor je? haha
Hier mannetje van Heidi, Heb begrepen dat vrouwen tijdens de bevalling alle emoties wel is de loop willen laten en kunnen schelden als viswijven.... Denk toch dat ik dan voorstander ben van bevalling ergens anders! BUITENLAND of zo waar ze swahili spreken Nahh om eerlijk te zijn ben ik het eens met Runner. Jammer dan hoor, bevalling is iets natuurlijks! Wat sommige buren betreft zou het van mij zelfs na middernacht mogen gebeuren hehehe Groetjes
Nou niet alle vrouwen doen dat hoor, ik heb maar 1 scheldwoord geroepen en absoluut niet tegen manlief, die heb ik geen moment uitgescholden en zo.. mijn schoonzusje daarentegen die heeft beide bevallingen mijn broer voor alles uitgemaakt wat lelijk is