Veel gerommel, weinig actie. Net weer in ziekenhuis geweest omdat ik helemaal op ben en bijna niet weer slaap. Heb ik gelukkig wat voor gekregen en woensdag verder alle opties bespreken. Hoop dat het zo langzamerhand wel door gaat zetten. Met baby gaat het erg goed, maar mama is wel helemaal op..... Hoop dat jij een fijne kraamweek hebt!?
Ai wat vervelend! Hoop dat het snel door gaat zetten, en dat je niet teveel gaat overlopen. Je bent nu 39 weken toch? Ja we genieten! Ze is een wolk van een baby, meteen goed drinken, BV loopt als een trein en 's nachts slaapt ze soms 4 uur of langer achter elkaar. We mogen echt niet klagen. De twee oudsten zijn vanaf vrijdag bij mijn ouders, dus hadden we echt het rijk alleen. Vandaag komen ze weer thuis en daar kijk ik ook erg naar uit, heb ze gemist. Dan kan het gezinsleven echt beginnen
Ik vond vooral de snelheid van de handelingen indrukwekkend. Het plaatsen van de ballon tot het breken van de vliezen duurde een nachtje, maar daarna ging het als een trein. Mijn gyn was ook zo efficiënt, vliezen doorprikken, een uur wachten en geen minuut langer om het infuus aan te sluiten. Dat infuus werd twee keer opgehoogd om de 10 minuten. Ondertussen gingen de weeën door tot 10 cm, toen ik volledig ontsloten was begonnen ook direct de persweeën. Geen minuut eerder of later. Ik leek wel een machine
Klinkt goed!!! Heerlijk dat je 2 oudste dochters weer thuis komen. Kan me helemaal voorstellen dat het even heel fijn was met zijn 2-en met de kleine en dan nu heerlijk als compleet gezin. Idd 39 weken nu. Vanwege de pittige zwangerschap, vermoeidheid nu en ook bloedverdunners die ik prik zijn ze gelukkig redelijk flexibel over inleiden. Zal nog niet komende week zijn, maar wel week daarna. Hoop zelf dat mijn lichaam het zelf doet, wel ook echt gerommel te zien op ctg, erg licht, maar wel enige regelmaat. Dus wie weet..... wachten.... wachten.... wachten.... Maar aan andere kang mag ik niet klagen, want baby doet het goed