Goedemorgen zullen we nu maar zeggen Pff ik heb de hele nacht bijna niet geslapen. Moest constant naar het toilet. En dit ging gepaard met veel harde buiken. Had het gister overdag al meer als normaal maar vannacht echt om de haveklap. Alleen beetje jammer eigenlijk ze doen helemaal geen pijn verder. Zou het toch een voorbereiding wezen of komt het nu pas op gang haha dat ik gewoon nog lekker twee weken zwanger ben. Heb wel een beetje een zeurderig gevoel maar dat is aanwezig in niet vervelend. Moet zo mijn vriend weg brengen die gaat voor een week weg dus ben heel benieuwd wanneer ie weer naar huis mag komen hihi!
Hoi Natascha, Mmm. van die harde buiken zou je denken: het is begonnen maar als je geen pijn hebt. Tja, ik weet het ook niet. Wel spannend. Maarre. je vriend gaat nu nog 1 week weg? En als je nu morgen gaat bevallen, komt ie dan terug? Ik zou helemaal gek worden als mijn man nog 1 week weg ging als ik al zo ver zwanger was! Succes hoor! Gr Otje
Harde buiken kunnen wel de voorbereidingen zijn. Zolang ze geen pijn doen, is het ook ok! Hou wel dat vervelende gevoel in de gaten, want dat mag niet pijnlijk worden. Verder, geniet er nog lekker van. Enne. wat otje zegt, ik zou gek worden als mijn man nog een week weg zou gaan. Maar goed, ik was met jouw termijn al een week mama.
Hoi Natascha ! Ik zie jij bent ook nog hier . we kunnen elkaar de hand schudden ! Hier ook nog niet echt veel aan de hand ! Over harde buiken, ik heb er de laatste tijd ook wat meer last van en inderdaad zijn ze niet pijnlijk. Het zijn wel oefeningen van de baarmoeder . toch ben ik zelf wel eens benieuwd of al die oefeningen al iets hebben opgeleverd . ik ga straks mijn VK vragen of ze eens wil kijken . wel een beetje eng idee, maar ik ga het toch vragen. Sterkte, helemaal nu je vriend weg is. Groetjes, Nikki F
Ik heb ook al veel krampen en zal beslist al wat ontsluiting hebben. Maar dat is bij een derde heel normaal. Ik ga wel elke avond naar bed met het gevoel van.zal het gebeuren?
vandaag uitgerekend en dan kom ik bij de VK en die blijven maar zeggen dat het nog wel even kan duren snik snik. Het schijnt zo te zijn bij de eerste dat de weeen zomaar spontaan kunnen komen. Dat je helemaal geen voorweeen hoeft te hebben. Dus heb alle hoop weer hihi! Maarja volgende week gewoon weer een afspraak gemaakt en die week erna gaan ze er iets aan doen. helaas moet ik dan wel in het ziekenhuis bevallen dan. Dus nou maar hopen dat het snel gebeurd. Ben best wel telleurgesteld hoor. Maarja ze zei wel dat het een lekker dik kontje had hahah kind van dr moeder hihihihi
Hoi Natascha ! Ik had vandaag ook meer last van harde buiken. Meer zo'n gespannen gevoel in de buik. Ik hoop dat het binnenkort eindelijk eens gaat beginnen ... Als de kleine er volgende week niet is, hebben ze me beloofd te strippen, vooral omdat ik zo'n pijn heb in mijn rug. Ik ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
hi nikki das spannend dan zeg. Bij ons strippen ze niet omdat de kans op infectie onnodig wordt vergroot en het bij de eerste geen zin heeft. Dat het pas werkt bij de tweede (60%geloof ik) maarja dat is bij ons zo. Maar misschien dat het bij jou wel lukt ik hoop het voor je.
Hoi Natascha, Inderdaad erg spannend en soms frustrerend die harde buiken... Ik heb verder ook geen voorweeen en ik hoop dat het inderdaad zomaar kan zijn dat de echte weeen spontaan beginnen. Veel succes met de laatste loodjes en de bevalling straks! Hopelijk duurt het niet lang meer.... Groetjes, Eefje
Ik zou het gewoon vreselijk vinden om echt tot 42 weken te blijven lopen ... die gedachte krijg ik maar niet uit mijn hoofd ... Groetjes, Nikki F
volgens mij hoort het erbij de laatste weken die harde buiken! Ik heb ze ook en het lijkt net alsof mijn buik gaat knappen(?!) De vk zegt dat het inderdaad nog wel ff kan duren maar dat dit een soort voor/oefenweeen zijn. Bij mij doen ze ook geen pijn gelukkig. iedereen veel succes de laatste weken
ik hoop op een normle bevalling hoor. Dat het gewoon ineens begint. Harde buiken zijn weer iets minder. Heb beneden een zeurderig gevoel. Maarja dat zegt neits natuurlijk. Gister zei de vk dat het nog wel erg rustig is verder dus moet echt afwachten. IK WIL OOK NU BEVALLEN HIHIHIHI en hoop voor jullie dat het ook snel doorzet.
IK HEB NU WEL GENOEG GEOEFEND ! (En nu maar hopen dat dit gehoord wordt door iets of iemand die zorgt dat de kleine dit weekend komt ! ) Groetjes, Nikki F
ja nikki dat vind ik ook hihi! ik merk aan mijzelf dat ik toch wel wat afwezig ben.Doe stomme dingen zeg stomme dingen en ben heel erg moe. Mijn buik voelt nog zeurderiger aan dus misschien een VOORTEKEN! haha ach ik ga op een gegeven moment echt op alles letten. Nou nog 5 uurtjes en dan is het weekend LET THE PARTY STARTED hahah
Hoi Natascha ! Heb je nog steeds last van harde buiken ? Ik wel, al doen ze niet echt pijn. Die van jou ? Het voelt niet zo lekker aan, maar pijn kan ik het niet noemen. Wel komen ze geregeld. Laten we hopen dat ze zinvol zijn ... ik betwijfel het ... Groetjes, Nikki F
het b;ijft zeuren en lastg haha! De kleine is ook erg rustig dus we blijven met vraagtekens. En bij jou al iets meer? Ook spannend natuurlijk, misschien hoor jij wel bij de 5 procent van op de dag bevallen hihi ik hoop het voor je.
Inderdaad, het blijft zeuren. De kleine is ook iets minder druk dan normaal. Mijn VK zei dat dat komt omdat hij of zij steeds minder ruimte heeft. Ook wel logisch, maar niet altijd zo prettig ... ik voel liever geschop in mijn buik ! Wie weet, misschien behoor ik tot die gelukkigen ... maar voor mijn gevoel zal dat niet lukken hoor ... ik vestig er niet te veel hoop op ! Kunnen we lekker nog even samen wachten ! Groetjes, Nikki F
ik heb nooit voorweeen gehad, bij beide kids niet. en ze hebben bij mij gestript op de uitgerekende datum bij beide, en ze zijn ook beide op die uitgerekende datum geboren. dus het kan wel helpen, maar het schijnt dat je wel op het punt moet staan om al te gaan bevallen anders zet het ook niet door