gestript...en nu wachten maar....

Discussie in 'De bevalling' gestart door boonie, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Poeh wat duurt wachten toch lang zeg.
    En dan is het nog niet eens zeker dat "strippen" ook helpt.

Vanmorgen ben ik bij de gynaecoloog geweest voor een gewone controle. Nooit gedacht dat ze nu al over strippen zou beginnen. Mijn bloeddruk was nu iets gestegen en aangezien ik al een week of 2 voorweeën heb vroeg ze of ze even mocht voelen. En inderdaad had ik 2cm ontsluiting dus werd ik gestript. ( ik blijf het een raar woord vinden ;) ) Ze gaf aan dat het wel even gevoelig zou zijn, maar ik heb er gelukkig niks van gevoeld. Wel kreeg ik vrij snel daarna weer last van voorweeën en dat heb ik nu nog steeds. Ook moet ik erg veel plassen en ben ik al 3x voor de grote boodschap geweest. Herkennen jullie dat?

Het zal er allemaal vast bij horen, maar ik zit nu werkelijk overal op te letten en kan me eigenlijk niet echt lekker ontspannen. Wat deden jullie om de tijd te doden? En moesten jullie überhaupt lang wachten voor de bevalling begon?

2. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ik ben op dag van strippen van me dochter bevallen...
    S'morgens gestript en sávonds bevallen....

T kan zomaar door zetten....
    En ja ik herken t wel....

Spannend! zet m op ;)

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben gister ook gestript. Hele dag een beetje zeurderige buikpijn en rugpijn gehad, beetje bloedverlies en inderdaad veel plassen en poepen.
    Helaas is er hier nog niks aan de hand. Volgens mij vk moet er binnen 24 iets gebeuren, hier niet dus.
    Zou bij 1/3 van de vrouwen de bevalling in gang zetten...

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook vandaag naar de gyn geweest en heb ook 2cm ontsluiting.
    Morgen komt mijn vk strippen en anders vrijdag morgen om 07:00 melden en dan worden mijn vliezen gebroken....spannend!!

Succes,hopelijk zet het vannacht bij ons beiden door:D

5. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben gister gestript en had niets geen kwaaltjes.. Alleen beetje bloed verlies, maar ook nauwelijks.
    Maar het heeft dus ook geen effect gehad!
    Dus laten we hopen dat jouw voortekenen wel betekend dat het effect heeft!
    Succes

6. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Nou dames, het heeft bij mij zeker wel effect gehad!
    Rond 20:00 kwamen de weeën opeens iedere 8 minuten. Ik heb nog gauw mijn dochter naar bed gebracht en om 21:00 kwamen de weeën om de 5 minuten. Mijn man is toen het ziekenhuis gaan bellen en ik mijn moeder om op te komen passen. Om 22:00 had ik elke 3 minuten weeën. Eenmaal in het ziekenhuis, rond half 11, werd ik aan de ctg gelegd en weer een half uur later had ik 6 cm ontsluiting. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken en kwam ik in een weeën storm terecht. Ik dacht werkelijk dat ik het niet zou overleven, maar voor ik het wist moest ik persen!
    Om 00:37 is onze zoon Déan geboren :D

Ik wil jullie veel succes wensen en zal voor jullie duimen! Hopelijk zet het ook bij jullie zo snel door :)

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wow gefeliciteerd!!!

8. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat goed!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Je geeft me hoop! Morgen weer een strippoging, hopen op effect ;)
    Geniet ervan!

9. unknowable

unknowable Niet meer actief

Hoi, ik ben drie keer gestreept vanaf 40 + 0 tot 41 + 0 . Uiteindelijk door inleiding bevallen in ziekenhuis. Heeft dus niets geholpen.

Deel Deze Pagina