Hoi allemaal, Morgen ben ik 38 weken zwanger, en omdat de belasting op mijn lichaam te groot is wil de vk mij dinsdag proberen te strippen. Ik ben de enige hier met een rijbewijs. Dus moet zelf heen en terug rijden. Nu is mijn vraag, kan je zelf rijden erna, of kan ik beter iemand zoeken die mij wilt heen en weer rijden. Vl heeft alleen scooter rijbewijs, dus kan hem ook niet vragen, want ik kom niet achterop.
Ik was met OV gegaan maar achteraf kon ik ook gewoon fietsen. 4 Uur na het strippen sloeg het bij mij aan (eerste kindje, 41+5 zwanger). Heeft alsnog 38 uur in totaal geduurd voor ze werd geboren hihih Succes!
Weet niet of het ver is naar de vk. Over het algemeen kun je nog prima rijden. Je kunt wat last hebben van harde buiken en menstruatiepijn. Weeën zullen niet gelijk op gang komen mocht het strippen helpen, je komt nog wel thuis.
Nee is max 5 minuten rijden Nee zal niet direct op gang komen, maar vraag me af of t erg pijn doet enzo. Maar dan ga ik ervan uit dat ik gewoon kan rijden
Je kunt gewoon rijden, heb ik ook gedaan. Verwacht alleen niet teveel op deze termijn. Het is evt. echt effectief rondom 41 weken. (en er is met deze termijn ook nog veel kans dat je geen ontsluiting hebt waardoor ze helemaal niet kunnen strippen) Gewoon om ff teleurstelling te besparen. Hier wordt ik maandag voor 3e keer gestript. Verwacht er niks van maar ja, woensdag toch inleiding dus moet toch wat. Bij mijn zoontje heeft het vorige keer ook niet geholpen, was toen ruim 40 weken zwanger en met 41 weken nogmaals geprobeerd. Ook niks.
Hoe ga je het eigenlijk doen als je naar ziekenhuis moet om te bevallen aangezien jij enige bent met rijbewijs? VK mag jou officieel niet meenemen he...
Dat is zeker waar wat Child zegt. Je moet ook al iets ontsluiting hebben om te kunnen strippen. Het nadeel is ook nog eens dat het je eerste kindje is, bij een volgend zwangerschap is de kans groter omdat je dan al vaker iets ontsluiting hebt. Ik ga echt heel hard voor je duimen Trisha!!
Je kan gewoon rijden, ik ben erna nog geweest winkelen een dorp verderop.. Pas een paar uur later begonnen de weeën die uiteindelijk niets uithaalde maar wel regelmatig kwamen..
Nee verwacht er niet veel van. Neem aan dat ik niet eens ontsluiting heb. Maar ik zie t wel. Vk mag me gewoon naar t zkh rijden zeiden ze. Maar heb evt m'n schoonpa nog die ik uit z'n werk kan bellen, evt m'n zwager als die geen nachtdienst heeft, en hier 2 mensen uit de buurt die me willen rijden. Dus keuze genoeg hihi! Als ik ingeleid word dan komt als t goed is m'n zus en zwager met kids op de beesten passen. En die kan ons dan ook wel rijden. Terug is ook geen probleem. Maar eerst dinsdag poging strippen, lukt dat niet dan of gelijk door naar de gyn of vrijdag nog een poging en dan door naar de gyn.
Hier rijdt de vk je eventueel ook naar het ziekenhuis hoor. Gelukkig heb je genoeg mensen achter de hand als het nodig is. Als je di geen ontsluiting hebt om te kunnen strippen, sturen ze je dan gelijk door naar de gynaecoloog?
Dat bespreken we dinsdag. Afhankelijk van hoe de pijn is. Als ik denk ik kan t nog wel ff aan niet. En anders wel.
Ik ben 4 maanden geleden gestript met 38 weken. Deed geen pijn hooguit een beetje vervelend gevoel. Kreeg vrijwel gelijk menstruatie achtig pijn. Dit was rond 10 uur in de ochtend. Ben daarna nog ff naar de prenatal gegaan om nog wat leuke kleertjes te scoren. En savonds om negen uur bevallen. Dus hier een positief verhaal. Ik hoop dat het werkt voor je. Je moet wel zelf ontsluiting hebben anders kan er niet gestript worden. Ze zal bij het hoofdje moeten kunnen om de vliezen los te maken. Succes. Spannend
Pijn doet het een beetje op het moment zelf, maar daarna niet hoor 😊 dus zou gewoon zelf rijden!
Bij mij deed het helemaal geen pijn, is blijkbaar heel verschillend bij iedereen. Ik ben bij ons dochtertje met 39.5 gestript in de avond (met 38 en 39 wkn lukte het helaas nog niet), daarna wandeling gemaakt en gaan slapen, in de ochtend begonnen de weeën en drie uurtjes later was ze geboren. Hopelijk gaat het bij jou ook zo, succes!
Ik ben afgelopen vrijdag gestript (39w4d). Vond het niet vervelend en geen pijn. Had bij thuiskomst wat krampjes (5 minuten lopen vanuit de VK). Tot op heden heeft het nog niets geholpen. (morgen nieuwe poging) Succes hoop dat het bij jou wel helpt!