Helemaal mee eens! Ik heb het geluk dat ik een partner heb en in een dorp woon waar ook de gastouder van de oudste woont die toevallig pas twee weken na de uitgerekende datum op vakantie gaat. We hebben een reserve voor als de gastouder echt niet kan. De honden worden desnoods dan maar niet uitgelaten als het echt niet anders kan. Je zult toch denk ik oppas moeten regelen, dan maar iemand die je minder goed kent. Als mijn buurvrouw zou vragen of ik op haar kindje wil passen zou ik dat ook zo doen. Ik zou er niet van uit gaan dat ze gaan inleiden. Misschien een stomme vraag, maar hoe was je van plan alles te regelen dan als je bevallen bent? Ik kon de eerste week zeker geen honden uitlaten. Heb je dan wel hulp? De kraamhulp is er maar een paar uur per dag dus die kan ook niet voortdurend helpen bij de verzorging van hond en kinderen.. Ik zou zorgen dat het nu geregeld is, dat geeft echt meer rust!
Lastig, je zou ten eerste al een gyn moeten treffen die je om die reden wil inleiden. In mijn zkh doen ze dat dus niet, al snap ik je redenering heel goed. Wil wel nog even zeggen, ik heb 1 ingeleide bevalling gehad en 1 natuurlijke en die natuurlijke was zooooooveeeeel makkelijker! Wij hadden overigens ook neit veel mensen die we konden bellen, maar toen het eenmaal zover was ging dat prima hoor.
Heel fijn dat je buren op de hond willen letten. Zie je wel, er zijn echt mensen die je uit de brand willen helpen, ondanks dat ze je niet echt goed kennen. Zo fijn, goede buren. In elk geval heb je dit goed geregeld nu. Zal veel rust geven. Ik hoop voor je dat je gewoon thuis mag bevallen. Is veel relaxter (in elk geval als je gewoon thuis mag starten). Ik duim!