Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn in het nieuwe ziekenhuis? Volgens mij is er een hoop veranderd en zijn er nu alleen maar gezinskamers. Ik ben zelf in het oude ziekenhuis bevallen in 2013, maar hopelijk in de toekomst nog een keer in het nieuwe.
Helemaal geweldig! Ik ben in 2009 in het oude zkh bevallen (verschrikkelijke ervaring). En nu, 7 jaar later, in het nieuwe zkh en echt een wereld van verschil. Prachtige kamers, heel fijne begeleiding en uitstekende service. Het leek bijna een hotel! (Bijna dan he haha).
2 keer in t oude zh bevallen. ( vorig jaar voor t laatst net voor de verhuizing) En vind de verpleeging niet prettig. Ongeacht t nieuwe gebouw lijkt me dat er nog steeds t zelfde personeel werkt dus hoooop heel erg deze keer lekker thuis te mogen bevallen.
Bedankt voor de reacties allebei! Lucifer, dat klinkt echt goed Ben enorm benieuwd! Oumi, vervelend, wat vond je er onprettig aan? Ik heb zelf ook niet echt een goede ervaring met 2 verschillende verpleegkundigen op 2 verschillende momenten gehad na de bevalling helaas
Ik ben 2 keer daar bevallen. In. 2009 en 2012 en kijk er met plezier op terug. Nu zwanger van de 3e en ga in het ziekenhuis hier bevallen in Groningen. Maar wat is dat een wereld van verschil zeg! In Delft had ik een mooie kamer (nr 3) dakraam, lichte ruimte alles bij de hand enz. Fijne badkamer. En nu heb ik een donkere kamer met heel veel ramen en gordijnen haha
De kamers zijn fijn en nu helemaal in het nieuwe zh. Maar vind dat de verpleging niet goed luisterd naar de wensen van de patient. Natuurlijk niet allemaal maat ik heb t eel bij verschillende afdelingen ervaren. Mijn moeder is er ook werkzaam en heeft dit vaker gehoord.