Hoi Hoi, Wie is er ook zwanger van een 2-ling? En vindt het leuk om ervaringen uit te delen??? Ik ben zelf voor de eertse keer zwanger en gelijk van een 2-ling! Inmiddels iets over de 13 weken heen.... En jij??? Groetjes Hexje
Hoi, Ik ben ook zwanger van een 2ling, worden mijn eerste 2 kindjes. Lijkt me leuk om ervaringen te delen....
Ow leuk Vondt jij het ook zo spannend toen je hoorde dat het er 2 waren? Mijn hart sloeg over en het eerste wat ik dacht was..... ok in 3 rondes zwanger dat was al schrikken, dat het er 2 waren was ook even schrikken en wat wordt het 3de?? lol Wat leuk trouwens dat we niet zo heel ver van elkaars beval datum afzitten Knuff
Haha ja ik vond het ook spannend, ik was in 1e instantie zwanger van een drieling, bij 1 van de vruchtjes is het hartje niet gaan kloppen dus krijg ik nu een tweeling. Ik ben in de 3e ronde ovulatieinductie via het ziekenhuis zwanger geworden. Grappig ja dat we niet zo ver uit elkaar liggen wat beval datum betreft. Ik neem dus aan dat jou tweeling spontaan is? Komt het vaker voor in jullie familie, of is het 1eiig?
Houdt die ovulatieinductie ongeveer het zelfde in als iui??? Eerst 3 zo dat was vast helemaal schrikken..... Lijkt me ook wel beetje schrikken als je te horen krijgt als er 1 is waarvan het hartje niet klopt... Ja ik ben spontaan zwanger geraakt en nee niks in de familie... 1tje moet de eerste zijn *lol* Heb even bij je foto's in je profiel zitten spieken maar wat heb jij al een buik *slik* ik heb al wel een beetje een buikje maar jij bent mij voorbij hoor
Ook ik ben zwanger van een tweeling...wel iets verder dan jullie. Dit zijn ook onze eerste 2 kindjes....reuze spannend!!!
Gefeliciteerd! Hoe snel wisten jullie dat het er 2 zijn? Moet morgen voor de 1e keer naar de VK, mijn vader is er heilig van overtuigd dat ik een 2ling krijg, ik heb al een aardige buik namelijk dus ik ben erg benieuwd! Groetjes
Hoi Hoi, schuif gezellig aan Kijk das fijn dat jij al stuk verder bent als wij dan kan jij vast een hoop van onze nog te komen vragen beantwoorden Leuk om te horen dat het voor ons allemaal de eerste zijn en dat het zo mega spannend is.. Knuff
Hahaha....ik zal mijn best doen maar zo'n ervaringsdeskundige ben ik ook (nog) niet ...ikzelf ben zo af en toe ook nog verschrikkelijk onzeker.... Maar volgens mij gaat alles goed komen
Hoi, Ow spannend krijg je gelijk een echo?? Of moet je daar een vervolgafspraak voor maken??? Ik weet het sinds 9 weken en 5 dagen omdat ik graag een nekplooimeting wou kreeg ik een vroege echo om te bepalen hoe ver ik was omdat die meting met 12 of 13 weken gedaan moet worden. Normaal doen ze hier pas een echo met 12 weken. Ben je zwanger van de eerste?? Wat grappig dat je vader er van overtuigd is... Hou je ons op de hoogte??? En veel plezier morgen En ik heb wel een beetje buik kan net op 2 cm na of zo mijn eigen broeken niet meer aan dus ben benieuwd Knuff
Ik heb mijn eerste echo bij 8+1 week gehad en toen was duidelijk te zien dat het om een tweeling gaat..... Alleen die buik zegt niet zoveel... Ik heb tot 18 weken mijn eigen kleding aan kunnen hebben.... Maar niks is onmogelijk ....Het zou ontzettend leuk zijn!!!
@ Lima wat leuk dat je er van beide 1 krijgt warneer konden ze zien wat het waren??? Ik wil het ook weten haha
@hexje...Ze hebben het bij mij bij de 20-weken echo gezegd....Normaal doen ze dat niet maar ze hadden nog tijd over ....Gelukkig wel want ik wou het ook heel graag weten. Ik kom trouwens uit Enschede....
Ik hoop het ook te weten te komen haha maar ja 20 weken duurt nog even Ow enschede is bijna om de hoek Lol Hoe voel je je verder???
Hallo Dames, Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben ook in verwachting van een 1eiige tweeling en 17 weken ver. Voor ons zijn het ook de eerste 2 en alles is idd erg nieuw en spannend. Groetjes
Hai Hexje, Ik heb mijn 1ste echo gehad met 7 weken. Hier op konden ze nog niet zien dat ik in verwachting was van een tweeling. Met 9 weken heb ik weer een echo gehad en toen waren er duidelijk 2 vruchtjes te zien. Ze konden toen nog geen tussenschot ontdekken na lang zoeken. Zo zijn ze er bij gekomen dat het 1eiig was. Met 12 weken nog een echo gehad en hier was een heel dun tussenschot te zien.2 laags noemen ze dat met maar 1 placenta. Maar nu is met de 20 weken echo,(die ik 3maal heb) met 16 weken duidelijk bevestigd dat het 1eiig was. Hebben ze bij jou hier niets overgezegd bij de echo's?
Kijk dit blondje begint het een beetje te snappen Bij mij is er overduidelijk een tussenschot al met 9 weken 5 dagen, met de 12 weken echo (nekplooimeting) hebben ze wel verteld dat ze ook beiden een placenta hebben.... maar niet of het nu een of tweeeiig is 26 ste heb ik mijn 16 weken echo dus misschien dat ik dan wat meer hoor haha nu wordt ik nog ongeduldiger Waarom heb jij 3x een 20 weken echo??? 3x 40 minuten??? Ja ben echt blond