kom net van het ziekenhuis en het is rond. dinsdag wordt ik ingeleid pff spannend hoor. vind het wel raar nu het zo definitief is. als het niet lukt om een of andere reden krijg ik een keizersnede maar hoop toch wel dat het gewoon gaat llukken dus we zijn zeker voor woensdag weer papa en mama
Heeeel veel succes vandaag, je zult dit pas lezen als je weer mama bent maar toch, wij hebben aan je gedacht!! xxx
Ik weet niet hoe het gegaan is, maar heb wel gelezen dat Lovewinnie bevallen is van haar zoontje Nando!
hoi allemaal. ben inderdaad ondertussen bevallen van een prachtkereltje. de 16 zouden ze me gaan inleiden maar vanwegen een topdrukte in het ziekenhuis zijn ze na het inbrengen van de gel gestopt en ben de 17e ingeleidt. het viel me erg mee en vond de bevalling van de inleiding zelfs beter en sneller gaan dan die bij me dochter. ik heb er nog geen 5 uurtjes overgedaan en nee prettig is het niet haha maar dat is geen een bevalling lijkt me maar zou het zo weer overdoen. de weeen kwamen snel opgang en werden langzaam steeds zwaarder en pijnlijker. geen weeenstorm gehad en 3 x persen dus echt een topprestatie al zeg ik het zelf haha. geen kunstverlossing, knip of scheur dus al mag echt niet klagen nando woog 2740gr en is een kleintje want hij past in maat 44 . hij eet erg goed uit de borst en alles zit er op en er aan. me dochter is ook super trots op der kleine broertje en ja ze keek even raar maar vind het nu allemaal best.
Meis, Van harte met je mooie knul! Wat een mooie naam ook! En snel gepiept! Dat geeft de anderen weer moed! Ga lekker genieten meis!
Lees het nu pas, maar GEFELICITEERD! Fijn dat het zo goed is gegaan en nu maar lekker genieten! (ben je trouwens wel weer met Nando thuis?)
hoi allemaal ja ben weer thuis en het gaat prima. hij is nog erg klein en houdt zich zelf moeilijk op tempratuur maar met een kruikje is dat zo verholpen. hij drinkt ook erg goed aan de borst alleen maak ik veel te veel melk voor z'n klein manneke en door zijn kleine mondje hapt ie een beetje moeilijk de tepel waardoor die helemaal kapot is en door de 24/7 stuwingen is dit al helemaal geen pretje. maar goed ik kijk het nog een weekje aan en anders ga ik over op de fles. even doorbijten nu ik al zo ver ben gekomen. hij drinkt nu wel goed dus me tepels moeten even herstellen en dat gaat vast even duren. hij is ook alweer aan het aankomen nu dus het gaat de goede kant op
Gefeliciteerd met Nando, wat een schatje! Dat was wel een supersnelle bevalling, gelukkig is het dus allemaal aardig meegevallen!