ik zal jullie even updaten gister middag is uiteindelijk toch nog mijn zoon geboren ik heb in totaal 44 uur weeen gehad.. ik had blijkbaar niet genoeg hormonen om de uitsluiting goed door te zetten. ik ben door me verloskundige naar het ziekenhuis gestuurd toen ik 3 cm ontsluitng had daar zijn me vliezen gebroken en heb ik een ruggeprik gehad toen ze weer voelde zat ik op 8 cm .. 3 uur later nog steeds en kreeg ik weeopwekkers toen met 10 cm is de ruggeprik uitgezet en kon ik gaan persen een uurtje later had ik onze zoon Jayden in me armen al met al is t me reuze meegevallen (op de weeen na dan) ik heb 2 hechtingen en totaal nergens last van onze zoon van 6 pond (ipv de verwachte 7 ) is 51 cm en kerngezond
Ik was al heel nieuwschierig of er al nieuws was...... Van harte gefeliciteerd!! Hele mooie naam Jayden
Pffff 44 uur weeen .....maar je weet waar je het voor gedaan hebt! Gefeliciteerd en nu lekker genieten!
Gefeliciteerd met je zoon.... Ik was je topic al aan het zoeken hahaha... Was een beetje nieuwsgierig Mooie naam ook trouwens... Geniet maar lekker van je kleine man...