inleiden op 24 dec???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dobslots, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Dames,
    Mijn dokter werkt op 24 dec haar laatste dag voor haar verlof tot
    nieuwjaar. Door mijn BI wou ze het toch inleiden maar is volgende week
    bij een andere dokter. Zou toch liefst mijn eigen dokter hebben.
    Enkel 24 dec is nog vrij. Zou jij dat dan doen of volgende week afwachten ??? Maakt het veel uit of ze later van die dag last zou hebben?
    Spontaan kan het ook nog altijd komen maar normaal zal ik vrijdag worden ingeleid.

Zou je het ook doen voor je dokter of weegt de dag door om andere dag te kiezen?

Wat is jullie mening?

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik zou gewoon voor de 24e gaan. De komende tijd is het toch een beetje raar met al die feestdagen. Moet zelf zeggen dat ik echt blij zou zijn wanneer mijn bevalling met Kerst zou beginnen. Ik heb ook veel last van BI, hoge bloeddruk, veel vruchtwater en een groot kindje (veel druk op mijn buik en bekken) en zou echt blij zijn als ik dan mag bevallen. Dat het dan Kerst is zou mij echt niets kunnen schelen.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Tja het ligt eraan wat je zelf wil. Vind je het erg als je een kerstkindje zou krijgen?
    Ik word de 27e ingeleid en ik heb dat persoonlijk liever. In verband met verjaardag later. Iedereen is al druk met kerst dus voor een verjaardag is dan geen tijd. Lijkt mij minder leuk.

4. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

het ligt er aan hoe erg je klachten zijn natuurlijk
    zelf zou ik wachten tot volgende week , dan zit je kindje nog lekker in je buik om door te groeien en sterker te worden en
    je kindje heeft dan nog de kans om spontaan te komen
    en hoe groot is de kans dat je arts ook daadwerkelijk de bevalling doet
    of gaat het jou om het inleiden zelf.

ik wens je indergeval veel succes met de bevalling

spinnekop

5. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Mijn oudste zoon is vandaag jarig dus feestje voor leeftijdgenootjes zouden we in de toekomst samen leggen, langs de andere kant is de familie ook samen op kerst en kunnen we dat dan ook doen.
    Mijn dokter doet zelf de bevalling en volgt me al meer dan 10 jaar met 8 hormone-kuren, 1 misval en heeft mijn twee bevallingen ook misgelopen dus had ze er graag bij gehad deze keer. Ikzelf ben 29 dec jarig, lekker druk dus. Is emotioneel best moeilijk zelf die keuze te moeten maken! Raar dat 3 dagen op voorhand al te weten...

6. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ik word ook de 24ste ingeleid. Ik ga wel gewoon.

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Meestal word je toch ingeleid met een reden? Of zie ik dat nou verkeerd. Ik ben zelf ook ingeleid en heb 100duizend dokters en verpleegsters gezien in 4 dagen tijd. ochtend, middag, avond en nachtdienst.

en allemaal waren ze geweldig. Als je een reden hebt om te worden ingeleid dan lijkt het me ff belangrijker dat je kind zo snel mogelijk op de wereld komt als dat beter is voor hem of haar..

Dan maakt die arts toch ff niet meer uit lijkt mij. Ik zou ook voor de 24 ste gaan heb je mooi een kerstkindje cado.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou ook voor de 24e gaan. Opzich geen feestdag, dus kun je gewoon de verjaardag van je kleintje vieren. Het nadeel is dat je dan ws met kerst (of eerste kerstdag) dan in het ziekenhuis ligt. Maar zou het zelf wel door laten gaan.

9. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ik zou zeker voor de 24ste gaan. Vooral met je BI.

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou niet de 24ste gaan ookal heb ik bi

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zou gewoon de 24ste gaan, de week erna is ook een rare week, wat dat betreft maakt het niet uit......eingelijk is de hele decembermaand een rare maand om jarig te zijn....spreek uit ervaring

12. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Bij mij is de reden dat dat ze gaan inleiden dat mijn suiker te veel heen er weer schommelt en ze geen insuline meer kunnen geven omdat ze het pas vorige week ontdekt hebben. Dus voor mij gaat het kindje voor en dan maar even geen kerst vieren dit jaar. Krijg natuurlijk wel een mooi cadeau.

13. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ik ben uiteindelijk bevallen op 26 december om 19.22 van een mooie dochter Fleur. Ze weegt 2600 gram en is 47 cm. De doet het voor zo een klein meisje super.

14. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Uiteindelijk kreeg ik woensdagavond om 18u telefoon van mijn dokter, dat als ik wou ik donderdag mocht binnengaan, Onze dochter Katto is dus geboren op 23 december 2010. Vlotte bevalling van 8 uur. 3,225kg en 50 cm. Ze doet het prima! Ben toch blij dat het op 23 dec was! Mis haar schopjes al in mijn buik maar kan nu uren naar haar kijken... Genieten!!!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden!

16. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    gefeliciteerd met je dochter!!! geniet van de kleine meid :D

17. siepie