Ik heb even een vraagje! We zijn bezig met ronde 1 en heb vanaf afgelopen weekend dat ik moe ben, ongesteldheidsgevoel. Nu een week voor mijn NOD heb ik echt het gevoel ongesteld te worden. Wat kan dit zijn? We hebben alleen in mijn vruchtbare periode gevreeen, daarna had ik gewoon weg geen zin meer, was pijnlijk. Wat kan dit zijn? Liefs, Carlieta
Hoi Carlieta, het kan een reactie zijn op een beginnende zwangerschap, maar dat hoeft toch niet. Kan ook door spanning komen of zomaar of door wellicht meerdere malen gemeenschap in vergelijking tot andere cycli. Groetjes Brigitte
Nu lees ik op internet dat je het beste 3a 4 keer per week sex kan hebben om de kans te vergroten, maar wij hebben dat meestal op mijn vruchtbare dagen, omdat ik mijn eisprong voel, dus rond die dagen "klussen" we actief. Hoe zit dat precies?, "klussen" we wel goed? De ongesteldheidspijn houd nog steeds aan. Dus er is wel een heel klein hoopje! Me vriend zegt dat het niet kan zo snel? Graag uw reactie. Groetjes, Carlieta