Wachten duurt lannnnnggggg!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door MiekeLammetje, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Dag dames!

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft om om te gaan met het wachten... Ben nu ruim 37 wkn en ik kan het niet helpen, maar ik sta elke dag op met het gevoel van 'misschien vandaag...' En 's avonds ga ik dan weer slapen met 'misschien vannacht'. Het idee dat er elk moment iets kan gaan gebeuren laat me niet los, ook al weet ik echt wel dat ik misschien nog wel 4 weken wachten moet. Ik maak mezelf er een beetje gek mee... Afleiding zoeken is moeilijk, ik ben niet erg mobiel meer, dus iets ondernemen is meestal al te veel. Ik zit dus echt maar te wachten de hele dag, voor de tv of met een boek... Wie heeft er tips, of misschien gewoon een ervaring om te delen? Alles is welkom!

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai Miekelammetje!

volgens mij heb je ook een tijdje meegekletst in het topic "meiden die eind mei zijn uitgerekend..."

Dus jij zit ook te wachten, de meesten van dat topic wel. Er is al één bevallen, Calice, maar dat had een medische reden. Verder wacht iedereen af, de één wat geduldiger dan de ander.

Ikzelf ben ook redelijk ongeduldig, terwijl ik weet dat deze waarschijnlijk te laat komt. Misschien moet ik wel weer tot 42 weken doorlopen. Vreselijk gewoon.

Als ik jou was zou ik nu niet al verwachten dat de baby komt. Het gebeurt maar zelden dat een baby voor 39 weken komt. De meesten en zeker de eerste blijft toch wat langer zitten :( Ik heb veel computerspelletjes gespeeld destijds en toch gewandeld wanneer dat lukte. Dus zoveel mogelijk toch proberen te doen hoor. Anders word je gek van het wachten...:cool:

Deel Deze Pagina