Bevallen in ander ziekenhuis door dat je ver van huis bent?

Discussie in 'De bevalling' gestart door tamtam78, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Zoals het nu lijkt gaan we vanmiddag bij mijn broertje op verjaardag, maar dat is 100 km van ons huis.
    Het rommelt niet, dus ga er ook niet vanuit dat er wat gaat gebeuren, we nemen wel de spullen mee voor de zekerheid.
    Zijn er dames die in een ander ziekenhuis moesten bevallen doordat ze ver van huis waren?

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Daar ben ik ook benieuwd naar!!!!! Ik lees mee :D

3. Bri

Bri Niet meer actief

Een goede vriendin van mij is bij haar ouders thuis bevallen van haar tweede. Ze ging daar een nachtje logeren, toen het zomaar ineens losbarstte. Ze hebben een plaatselijke vk gebeld die de bevalling heeft begeleid. Het ging razendsnel ineens.

Dus als je ver van huis gaat, zet je zkh-koffer en maxicosi in de kofferbak.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    We zijn gisteravond weer thuis gekomen, dus gelukkig kan ik gewoon hier bevallen

5. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hihi, ik ga in het paasweekend ook naar m'n ouders, anderhalf uur verderop. Bij de vorige zwangerschap dei de vk dat ik tijd genoeg zou hebben om naar huis te komen (zou ook zo geweest zijn, van de eerste weeën tot bevalling duurde 3 dagen).

Weet niet wat ik zou doen als het echt zou beginnen van het weekend. Ik moet sowieso naar het ziekenhuis, vanwege vorige ks. Op zich wel grappig om daar te bevallen, daar ben ik ook geboren :D Nja, zal allemaal wel meevallen denk ik... haha!

Al is zo'n beetje heel m'n familie aan het pushen om zo vaak mogelijk die kant op te gaan deze tijden ;)

Wat speciaal dat je vriendin bij haar ouders thuis bevallen is!!

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik ga het paasweekend ook aar mijn ouders, we vieren daar de verjaardagen van zowel mijn pa(8-4) en van mijn vriend(14-4)
    ik denk zowiezo dat ik het wel binnen houd, en anders wil ik toch proberen terug te rijden naar ons eigen ziekenhuis, maar effe kijken tzt.

7. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    hè, da's toevallig, evenlang zwanger en een weekend weg ;)
    Ben benieuwd! (maar inderdaad, zal hoogstwaarschijnlijk nog wel even duren ;))

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ben ook met 38 weken en 3 dagen nog een weekendje naar mijn ouders geweest (zij wonen in Groningen, wij woonden in de buurt van Den Bosch). Eenmaal in Groningen begon ik mijn slijmprop te verliezen en vond ik het toch wel spannend worden haha.
    Onze zoon is uiteindelijk precies 1 week later gekomen en is gewoon in Den Bosch geboren.

Deel Deze Pagina