ik ben momenteel gefrustreerd, gisteravond een verjaardag gehad en s'nachts vloog mn vriend het bed uit om over te geven. waarschijnlijk hebben we wat verkeerds gegeten op die verjaardag. nu lig ik al vanaf vannacht kotsmisselijk in bed maar omdat ik extreem bang ben om te kotsen kan ik dus niet overgeven en lig nu super misselijk op bed. vorige keer heeft het 2 dagen geduurd tot alles er uit kwam. en hoewel ik dus bang ben om over te geven wil ik dit wel maar niet d.m.v vingers in mn keel te steken! want weet niet of dit nou gevolgen kan hebben voor de kleine omdat er nu toch iets in mijn lichaam is wat er uit moet en er dus niet uit kan!
nee hoor, door vingers in je keel te steken schaad je niks aan de kleine. Je topic naam had wel een beetje netter gekund
Mijn ervaring is dat overgeven niet helpt, ik voelde me een minuutje of 10 iets beter en daarna was ik weer supermisselijk. Hoefde btw niet mn vingers in mn keel te steken, als ik al een wc pot of emmer zag ging ik al..
Ik kan sowieso niet overgeven op commando. Al steek ik mijn halve hand in mijn keel Wat mij helpt om van het misselijke gevoel af te komen is frisdrank met véél koolzuur. 7-up ofzo. Of Spa Rood. Alle overtollige lucht boer je op en dat geeft (eventjes) verlichting.
Maar ze vraagt toch eigenlijk of het geen kwaad kan dat ze nu dat slechte eten niet kan uitspugen he.... Geen idee of dit kwaad kan....ik zou even je vk bellen dan ben je gerust gesteld idg....