soort bobbel voelen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door balleke, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik zit met een vraag.
    Als ik s'nachts wakker word omdat ik erg moet plassen voel ik een bobbel net onder mijn navel aan de buiten kant van mijn buik. En dat voel ik vooral als ik op mijn rug lig. Het is totaal niet pijnelijk of zo, maar wel erg raar om zoiets te voelen. Ik voel ook duidelijk mijn blaas onder die gekke bobbel. Als ik naar de wc ga en ik lig daarna weer op mijn rug is de bobbel duidelijk weg. Als ik sta voel ik het niet. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik ben nu 14 weken zwanger en ik heb er al drie dagen last van. en hebben hiet meer vrouwen last van in de zwangerschap? Of ben ik de enige?

Ik ben erg benieuwd wat dit eigenlijk is.

Gr Balleke

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik zit met een vraag.
    Als ik s'nachts wakker word omdat ik erg moet plassen voel ik een bobbel net onder mijn navel aan de buiten kant van mijn buik over de hele breedte. En dat voel ik vooral als ik op mijn rug lig. Het is totaal niet pijnelijk of zo, maar wel erg raar om zoiets te voelen. Ik voel ook duidelijk mijn blaas onder die gekke bobbel. Als ik naar de wc ga en ik lig daarna weer op mijn rug is de bobbel duidelijk weg. Als ik sta voel ik het niet. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik ben nu 14 weken zwanger en ik heb er al drie dagen last van. en hebben hier meer vrouwen last van in de zwangerschap? Of ben ik de enige?

Ik ben erg benieuwd wat dit eigenlijk is.

Gr Balleke

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi balleke,

Wat ik denk dat je voelt is de baarmoeder, door de volle blaas word de baarmoeder omhoog geduwt. Als je dan de bobbel aanraakt word deze tegen je blaas gedrukt en voel je dat je nodig moet.
    Zodra je blaas leeg is zakt de baarmoeder weer en is het niet mee duidleijk te voelen.

Imke

Deel Deze Pagina