Inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door Esthertje, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Vandaag is besloten dat ik over ongeveer anderhalve week word ingeleid,bij wie is dat ook gebeurd en hoelang duurde het toen voordat de weeen op gang kwamen?

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben met 42 weken en 2 dagen ingeleid, ik had al lichte weeen van mezelf (al vanaf 37 weken ongeveer) maar na het infuus zijn de weeen echt heel snel begonnen (ze konden trouwens ook meteen vliezen doorprikken en zo) ben om 8 uur aan het infuus gelegd en om 7 uur 's avonds is mijn zoontje geboren...

Het schijnt wel erg af te hangen van heb je wel of geen ontsluiting, kunnen ze je vliezen doorprikken etcetc

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik ben met Kelsey ingeleid met 12 dagen overtijd.
    Dit gebeurde door middel van gel.
    Een half uurtje nadat de gel was ingebracht kreeg ik wat krampjes.
    Al snel kwamen de echte weeen.
    Dit heeft bij mij zo'n 10 uur geduurd.
    Ik stond de grootste gedeelte van de dag in het zh onder de douche.
    En na zo'n 10 uur weeen kreeg ik persdrang (wat een opluchting zeg hihi :D)
    En dat duurde 12 min. tot Kelsey geboren was.

Nu ben ik 38 weken zwanger van ons derde kindje en word dit keer weer ingeleid in verband met BI.
    Waarschijnlijk aankomende dinsdag al.
    Heb om 10:50 een afspraak dan en za vermoedelijk die dag meteen ingeleid kunnen worden :D
    Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan.
    We merken het wel.

Wel spannend he...zo precies weten wanneer je kindje komt :D
    hahaha al is het m'n derde...ben alweer helemaal nerveus!
    Succes vast he ;)

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja echt super spannend,jij ook heel veel succes ;)

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem

Ja klopt,als je nog helemaal geen ontsluiting hebt schijnt het zwaarder te gaan worden,en ik zat gister nog helemaal dicht :cry: ,maar ja ze willen hem er voor de 40 eruit hebben,dus het is spannend allemaal ;)

6. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    bij de 1ste ben ik ingeleid met 41w5d door middel van infuus ik had al 5dagen weeen en de ontsluiting wou niet vorderen die laatste nacht als nog 2 cm erbij en toen het infuus er in ging om 7 uur ging het heel snel me dochter is 3 uur later geboren om 10:10 s ochtends

van de 2de ben ik ook ingeleid met infuus met 39w precies had langdurig
    gebroken vliezen en de weeen wouden niet goed door zetten moest sóchtends om 7:30 in het ziekenhuis zijn voor de inleiding en toen bleek ik van de laatste nachttoch nog 3 cm ontsluiting tehebben.
    8:30 ging het infuus erin en gelijk kreeg ik een weeenstorm en erge rugweeen om 12:15 werd er gekeken hoe ver ik was en had 7 cm en gelijk er achter aan enorme persdrang die ik niet tegen kon houden dus mocht ik persen met 7cm en na 1 keer was haar hoofdje al voor de helft geboren na nog 1 keer persen was ze geboren om 12:22.

hoop dat ik de 3de bevalling natuurlijk kan doen.

7. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Ik werd om 7 uur in de ochtend ingeleid en om 22:04 is mijn kleine man geboren.. zucht was echt een hele zware bevalling, want mijn weeen gingen niet meer weg :confused: .. dus kon niet op adem komen, maar voor iedereen kan een inleiding anders zijn.. ken ook iemand die geen ontsluiting had, maar wel heel snel bevallen was.. binnen 4 uur dacht ik.. en ik had zelfs 3 cm onsluiting, maar alles ging zo traag..

Suc- 6 meid..

Liefs Marjan

Ps ik was 38 weken zwanger!

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik ben ook ongeleid ( infuus ) en had in 4 uur tijd volledige ontsluiting.

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    als ik donderdag nog niet bevallen ben wordt ik ingeleid, ik hou je op de hoogte

10. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ohhh spannend heel veel succes!

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Spannend,heel veel succes ;)

12. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Ook ik ben vorige week ingeleid met 38 weken zwangerschap omdat ons meisje te groot zou zijn.

Ik moest maandagmorgen naar het ziekenhuis en toen had ik 1 cm ontsluiting en was de baarmoedermond al een beetje rijp maar dit was helaas te weinig om meteen een infuus te krijgen en toen hebben ze eerst gel ingebracht. 'S middags kreeg ik harde buiken (lichte weeën) en had ik al 2 cm ontsluiting. Maar ze vonden het toen eigenlijk te laat om te beginnen met inleiden en toen mocht ik kiezen of naar huis toe en de dag erna terug komen of in het ziekenhuis blijven en wachten totdat de weeën uitzichzelf zouden doorzetten. Ik ben toen naar huis gegaan en ben dinsdagmorgen terug naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben toen meteen de vliezen gebroken en kreeg ik een uur de tijd om de weeën uit zichzelf op gang te laten komen. Ik kreeg toen eigenlijk al vrij snel weeën maar omdat deze weer afzakte hebben ze me anderhalf uur later aan het infuus gelegd. Dit was rond 9.30 uur en om 20.30 is onze kleine meid geboren.

Ze was 3510 gram en 52 lang.

Groetjes,
    Gisimino

www.schoonewille.beebiesite.nl

Deel Deze Pagina