Hallo allemaal, Ik had even een vraagje mijn Nod is voorbij en mijn temp is 36.7 , en dit blijft ook hij gaat niet na beneden. De rest van de maand heb ik niet getempt. Nu was mijn vraag wat was jullie temp toen jullie zwanger bleken te zijn? Met 36.7 kun je niet zwanger zijn of wel? Ik hoor graag van jullie! Liefs Veer
Hoi Veer mijn temp staat er niet tussen, de mijne was 36.3 en nu nog steeds. Maar ja ik ben koudbloedig denken we maar, mijn normale temp is 36. Dit moet je zeker goed in de gaten houden als je bevallen bent! Je moet goed tegen de mensen omje heen bv kraamzuster enz. zeggen dat je eigen temp ook laag is. het kindje zal dan naar alle waarschijnlijkheid ook iets lager liggen.
In principe heb je niks aan de uitslag van de poll. Iedereen is anders. Je heeft zelf aan dat je de rest van de maand niet hebt getempt. Je weet niet hoe je basistemp is enz. de een heeft een lage basistemp en zal dus ook een lage zwangerschaps temp hebben en de andere heeft het anders om. Je temp kan zakken de dag dat je ongesteld bent of de dag erna.
je hebt niks aan deze vraag, het ligt er helemaal aan wat je eigen basistemperatuur is, en als je zwanger bent ligt je temperatuur 0.3 tot 0.5 graden hoger. Sommigen hebben als basis 36, anderen weer 37, dus je hebt er niks aan om dit te weten.
Oke sorry sluit dit topic maar. Mijn basistemp was vorige maand 36.1. Sorry dat ik een rare vraag stelde en voor diegene die gereageerd hebben bedankt! Groetjes Veer
Dat hangt er helemaal vanaf hoe laag je zit voor je luteale fase. alleen tempen net voor je NOD kun je niets uit op maken. Groetjes, paula
niemand zei dat je een rare vraag stelde hoor! maar het is gewoon niet nuttig om een paar dagen voor je nod te tempen en verder niet. Tempen is een methode om je eipsprong op te sporen en verder eigenlijk niks.
Hoi Natasja, Ik was gewoon heel erg benieuwd of je met een lage temp ook zwanger kan zijn en dat kan dus als je een lage basistemp hebt. Vorige maand had ik wel getempt en toen was mijn basistemp 36.1 dus ook redelijk laag. Nou ja we wachten weer af toch bedankt. Groetjes Veer
Toch wel iets meer... Als je zwanger bent blijft je temperatuur, die na de eisprong omhoog is gegaan, hoog en daalt hij niet vlak voor je ongesteld wordt. Tenminste, er zullen ook uitzonderingen zijn, maar over het algemeen werkt het wel zo. Dat zul jij vast wel weten . Daarom temp ik, nadat ik m´n eisprong heb ontdekt, gewoon dapper door. Inmiddels is mijn temp weer zo laag als dat ´ie aan het begin van m´n cyclus is dus dan weet ik eigenlijk al genoeg .
Ja als je zwanger blijkt..ik bedoel meer dat je niet aan te temp kan zien of je zwanger bent, aangezien hij nog kan dalen. maar zolang je geen posi test hebt is het gissen over je temperatuur. dat moet je toch met me eens zijn? Je temp kan ook nog dalen als je ongesteld bent (de dagen erna) Ik tempte ook door hoor tot het eind, dan wist ik teminste wel wanneer ik ongesteld moest worden.
Bij mij was hij 37 graden of meer (dacht nog dat ik ziek ging worden omdat ik altijd 36 nog wat graden heb). De temp was echt hoger dan normaal!
Mijn temperatuur daalde rond eisprong en steeg daarna... En op de dag dat ik ongesteld ging worden daalde die weer naar "normaal". Omdat ik onregelmatig ongesteld werd was dit voor mij een manier om niet 2 weken lang met maandverband rond te banjeren. Ook heb ik voor het inzicht hierin echt wel een behoorlijk aantal maanden mijn temp opgenomen. Toen ik zwanger bleek was mijn temp op 14 dagen na de eisprong nog niet gedaald en normaal werd ik dan ongesteld en dit keer niet.... dus een test er tegenaan gegooid en zwanger. Maar het is dus zo dat je van je eigen temperatuur uit gaat en dan een paar maanden lang volhoudt om er inzicht in te krijgen.
ik heb het ook maar twee maanden bijgehouden en dan niet zo consequent elke dag. Eerste maand daalde temp niet, maar tweede maand steeg m'n temp wel! normaal zit ik op 36.8/9. Met 37.4 graden bleek zwanger!