Hallo meiden, ik ben nogal benieuwd wat jullie vinden. Is het nou echt begonnen of nog steeds het voorwerk.. vanmorgen om 8 uur begonnen de eerste weeën. Nog niet echt pijnlijk, en ze kwamenerg onregekmatig. De ene keer 7 minuten de andere keer 5 minuten en soms 10 minuten. Dat is de hele dag doorgegaan, en vanaf 19 uur ben ik weer gaan timen... nu duren de weeen 9 van de 10 keer 1 minuut of iets langer, heel af en toe ietsje korter als 1 minuut. Ze komen veelal om de 4 a5 minuten, maar soms ook om de 2 minuten en net weer om de 6. Is dit nu echt hrt begin en moet ik de verloskundige al bellen?? We weten het zelf niet zo goed..
Bij mij waren onregelmatige weeën gewoon echte weeën Maar je kan ff aankijken. Je voelt snel genoeg wanneer t echt snel vorderd Ben benieuwd!
Gewoon bellen!, dit had ik bij mijn eerste en omdat de verloskundige me te rustig vond klinken:x, kwam ze bijna te laat en had ik 9 cm ontsluiting toen ze kwam! Succes!
Zou ook even bellen! Ik werd bij mn 1e gek van de voorweeën na het strippen! De eerste keer dat ze kwam had ik nog steeds 1-2cm ontsluiting. Dus toen ik aan de deurpost hing en ik riep dat ik zo moe was en niet meer kon, wilde ik haar niet bellen maar mn moeder belde haar gewoon, opgepiept door het ziekenhuis. En kwartier later stond ze voor de deur en had ik al 8cm ontsluiting! Ging ineens snel!
zeker bellen! hier ook hele onregelmatige weeen gehad bij zoonlief! verloskundige kwam niet omdat het niet zo snel kon bij een 1e. nou toen de verloskundige eindelijk arriveerde bleek ik al een hele ruimte tijd 10 cm te hebben en het al anderhalf uur aan het weg puffen was. aangezien je tijdsstip van plaatsen ben ik denk ik te laat
Ik denk dat je inmiddels al gebeld heb, maar ik zou ook bellen.. Bij mijn eerste dacht ik dat het gewoon buikpijn en rugpijn was, was ook onregelmatig. Verloskundige dacht ook dat het niets was omdat ik nog maar 36+4 was. Op aandringen van mijn moeder naar het ziekenhuis gegaan en bleek toch echt dat ik bezig was met bevallen.. Ben benieuwd hoe het nu bij jou is gegaan!
We hebben inderdaad toch maar gebeld, en had 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk gestript en de bevalling is doorgezet. Smiddags hadden we eindelijk onze mooie zoon in onze armen. Bedankt voor jullie reacties