Zoals de titel al zegt....Wie krijgt er ook een geplande keizersnede in de Maand November/December? (eerder of later mag ook natuurlijk) Wie kletst er mee? Om er samen naar toe te leven... Ik krijg een geplande keizersnede ivm eerdere traumatische heftige bevalling met een spoed keizersnede tot gevolg. Vandaar ik nu voor een Geplande keizersnede mag gaan. Ik ben 11 December uitgerekend maar hoorde al dat het dan tussen week 38-39 gepland word. Liefs Char
Ik! Waarschijnlijk eind december of begin januari, afhankelijk hoe ver ik het red Ik krijg hem omdat ik niet natuurlijk kan bevallen wegens een aangeboren aandoening waardoor ik snel mijn botten breek.
Gezellig!! Ik ben 21 januari uitgerekend, maar dat ga ik dus niet halen. Ga voor mijn derde ks. Eerste ks gepland ivm een stuitligging. Tweede ks zou gepland gaan worden (stuit- en dwarsligging), maar Levi besloot zelf een datum te kiezen...
Hey dames, Gezellig! Ik ben 24 december uitgerekend, en krijg ook een geplande ks door medische redenen. Mijn zoontje is ter wereld gekomen met een spoed ks, na 14 uur zware weeën, dus een geplande keizersnee lijkt mij wel wat. Ik ga maandag naar de verloskundige, en hoor dan vanaf wanneer ik naar de gyneacoloog moet.
Welkom dames! Leuk dat jullie mee komen kletsen... Jullie hebben er dus net als ik rust mee dat je een geplande keizersnede krijgt?
Levi mooie naam! Onze zoon heet ook zo! Maar als ik het goed begrijp is hij dan niet met een keizersnede gekomen?
Jawel levi is ook met een ks geboren. Hij kwam alleen vroeg (35+6). We moesten nog een datum plannen, maar dat deed hij zelf... nu ga ik dus voor de derde ks en dat vind ik helemaal prima.
O zo verkeerd gelezen sorry! Ja ik heb er veel meer rust bij het idee dat het nu gewoon een geplande ks word.
Ja ik ook waarschijnlijk eind november wordt ons kleintje gehaald dmv een natuurlijke ks. Dit wordt mijn 3e ks maar wel voor de eerste keer een natuurlijke ks, waar ik erg blij mee ben.
Ik moet waarschijnlijk weer volledig onder narcose, want de vorige keer lukte de ruggenprik niet na een keer of 7 keer zetten.