wanhoop nabij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    pfff
    sorry maar moet nog is even kunnen klagen hoor.
    het moet van mijn hartje...

gisteren gyne geweest,en nog niet veel verbetering.
    zondagavond moet ik binnen.
    dit was mijn doodsangst.
    heb al geen gemakkelijke zwangerschap gehad,en nu dit.
    heb er echt een panische angst voor om ingeleid te worden.
    alles wat met naalden te maken heeft...

gyne radde ook al aan om een epidurale te nemen
    maar dit wil ik niet,maar ben bang dat ik niet anders ga kunnen.
    dat ik zoveel ga afzien door het eventuele infuus.
    pff,had het echt anders gehoopt
    wou natuurlijke bevalling zonder epi enz
    dus dat slaagt allemaal even tegen.

heb ook niet het gevoel dat het nog voor zondag zelf op gang gaat komen,ben wanhoop nabij.
    wil snachts geen oog meer dicht doen,zit constant te huilen...gewoon omdat ik dit niet wou.

ze sprak ook over niet te vettig te eten die dag,omdat je regelmatig moet overgeven?
    heb ik nog niet genoeg gebraakt in het begin van de zwangerschap(11 kg afgevallen,en na 3 maand infuus )

sorry...het moest van me af :x

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hoi Lunaatje,

Dat klinkt ook allemaal niet leuk, ik kan me voorstellen dat dit niet was zoals je het gehoopt had. Het vettige eten zeggen ze volgens mij altijd omdat de kans groter is dat dat verkeerd valt als je moet persen.

Probeer toch een beetje uit te zien naar het moment dat je je baby vasthoudt, daar doe je het allemaal voor. Probeer nog even te relaxen met een badje ofzo.

ik voel echt met je mee, heel veel sterkte meid!

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Luna je klaagt niet meid , gooi je angsten er maar uit, lucht misschien nog wel op ook.
    is het nmiet mogelijk dat je wat lach gas krijgt (weet niet of dat wel mag als je zwanger betn) zodat je niet erg hebt in de naalden die ze straks moeten prikken.
    als je kindje niet van zelf komt moet je op een gegeven moment wel wat.
    heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de kleine uit zich zelf gaat komen.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meis,

dit is niet fijn zo te horen.

Maar aan je berichtje te lezen ben je heel erg gespannen, wat logisch is hoor. maar spanning houdt een bevalling vaak tegen.

Probeer compleet te ontspannen, pak een hete douche of bad, nestel jezelf in pyjama op de bank of bed. zet een lekker muziekje op en rust gewoon. je hoeft niet te slapen maar ontspannen is wel heel belangrijk.

Over de ruggeprik kan ik je zeggen dat valt heeel erg mee. ik heb er niets van gevoeld. Ik wilde ook graag zonder, maar ben achteraf zo blij dat ik hem gekregen heb. (ik ben ook ingeleid)

Inderdaad wat peetje al zegt, dagdroom over het moment dat je je beebje in je armen kan sluiten.

succes aankomende dagen en ik hoop dat het snel op gang komt.

5. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

he lunaatje ook ik ben ingeleid.
    ik was 41 weken en 6 dagen zwanger van arend.
    alleen ben ik ingeleid met behulp van een gel.
    dus bij mij helemaal geen naalden.
    weet niet of dat bij jullie ook mogelijk is.
    dat ze dat eerst proberen bedoel ik.

ik wens je heel veel sterkte en je moet maar zo denken.
    je krijgt er wat moois voor terug.
    kan alleen je angst niet weg halen

groetjes sandra

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Hoe moeilijk het ook is meid, probeer het allemaal over je hene te laten komen, anders verzet je lichaam er nog meer tegen...Zo`n infuus stelt geen drol voor, en kun je ook nog steeds lekker aan de wandel gaan hoor, of onder de douche gaan staan...Een ruggeprik, is mijn inziens een verlichting en denk ook dat je het zo moet zien, maar goed ik ben niet panisch voor naalden...

ik kan je alleen maar veel succes en moed toe wensen!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Meid, ik kan je alleen maar vertellen dat een infuus én ruggeprik (bijna)niks voorsteld! Ik ben ook heeeeeeeeeeeel bang voor naalden.
    Toen ik werd ingeleid, en ze over een infuus begonnen, begon ik gelijk al te huilen van angst. Toen dat ding er eenmaal inzat dacht ik 'goh, heb ik me daar zo druk over gemaakt?'
    Ruggeprik eigenlijk precies zelfde verhaal. En terwijl hij er niet in 1x inging, heb ik er alsnog weinig tot niks van vernomen. Ik voelde alleen een soort van druk in mijn rug, maar over pijn kan ik echt niet spreken!
    Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, en net zoals de andere dames zeggen: probeer te ontspannen, hoe moeilijk het nu misschien is.
    Ook jij klaart deze klus gewoon! Zet hem op meid!

Liefs Minya

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Heel veel sterkte meid!

Komt helemaal goed. Voor je het weet heb je je kindje in je armen.

Deel Deze Pagina