vandaag kregen we te horen by de gynacoloog dat we geen grote baby verwachten maar een kleintje. wat de lengte precies is kon hy niet vertellen maar wel dat het gewicht rond de 2500 gram is. ik ben nu 37 weken en 1 dag zwanger Daarna zei hij van we kunnen nu twee dingen doen of we wachten af totdat de weeën spontaan op gang komen of we gaan je inleiden dus ga hier maar eens goed over na denken. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?
oke nou suc6 dan met t gesprek.. en hoop dat iemand met enig ervaring je wat meer kan vertellen over inleiden e.d.
@nancy: ik weet niet of je het al gezien hebt, maar bij het onderwerp bevalling staat heel veel over inleiden. Ik zelf kreeg om de bevalling in te leiden een infuus. Vaak als je nog geen ontsluiting hebt, krijg je eerst een gel of pilletjes in je vagina ingebracht.
idd vreemd dat je nu al ingeleid zou moeten worden, je bent 37 weken en in die weken kan de baby best nog wat gewicht krijgen. Maar er zal vast een reden voor zijn de dokter zal het niet voor niks doen! In ieder geval succes, ik zou ook ingeleid worden maar de bevalling kwam de dag ervoor spontaan
Misschien wil de gynaecoloog haar wil inleiden, omdat het kindje niet meer groeit in de baarmoeder, bijvoorbeeld doordat de placenta niet meer goed werkt oid..In dat geval zal hij/zij namelijk waarschijnlijk beter af zijn buiten de baarmoeder.
ik heb vandaag een gesprek gehad over de eventuele inleiding. het is zo dat het kindje onder het gemiddelde zit met zijn lengte en dat ze niet weten wat hier de reden voor is. Dit kan namelijk verschillende oorzaken hebben. En daarom is aan ons nu de keuze van inleiden of niet Omdat het kindje het qua conditie goed doet is het niet zo dat zij bepalen of ze gaan inleiden ja of nee maar moeten wij dit bepalen,en dan word er een soort loting gedaan. Wij hebben besloten om de inleiding wel te laten plaatsvinden als wij worden uitgekozen bij de loting omdat we tog wel graag willen weten hoe het kindje het doet en waarom hij niet goed groeit. Morgen krijgen we verder te horen hoe en wat en als er dan plaats is dan heb je kans dat ik komende vrijdag of maandag zal worden ingeleid
de inleiding is niet doorgegaan Ze hebben nog een ctg en echo gemaakt en omdat de kleine het goed doet voor zover ze dat kunnen zien,was er geen reden tot inleiden Dus nu maar afwachten totat de baby zich vanzelf zal aankondigen
Nou maar hopen dat ie nog eventjes lekker wat vetjes van z'n mama opslaat zodat ie als een sterk beebje eruit komt! Succes!