nou ik loop al 2 weken met kapotte mondhoeken.. het gaat maar niet over.. is het weer een beetje beter naar mijn idee... lach ik... schuur het weer kapot! Hebben jullie een idee hoe dat komt en hoe t weer snel overgaat? xx
ik heb dat ook vaak genoeg gehad en mij is verteld dat je dan vitaminegebrek hebt.dus pitamientjes kan geen kwaad
Inderdaad vitaminegebrek, dus lekker veel fruit eten en een extra pitamienpilletje nemen. En lekker vet houden met goede lippencreme.
Het kan inderdaad een tekort aan vitamine (B2) zijn. Een andere mogelijkheid is dat je een lippenbalsem gebruikt waar je niet tegen kan. Bij mij was het laatste het geval. Labello en Purol bijvoorbeeld zijn balsems waar ik niet tegen kan. Mijn lippen worden dan wel weer soepel maar de mondhoeken worden schilferig en scheuren vervolgens open. Ik gebruik nu Enchinacin Stick van Madhaus (helpt ook tegen koortslip), en deze zorgt ervoor dat ik "scheurvrij" door het leven kan . Het handigst in dit geval is misschien om even bij een huisarts langs te gaan om zeker te weten wat de oorzaak is. Helemaal omdat het vrij uiteenlopende oorzaken kan hebben. Succes! groetjes, Eowyne