Met harde buiken ben ik wel bekend. Ook veel gehad bij mijn andere zwangerschappen. Maar dit keer word ik ook ongelooflijk benauwd elke keer als ik een harde buik heb. Heb dan echt het idee dat ik te weinig adem krijg. Herkent iemand dit? Beeb zit ook al echt helemaal tegen m'n ribben aan. Misschien dat dat niet meehelpt.
Jep, heb ik ook! Als ik een harde buik krijg, krijg ik het vaak benauwd erbij en staat soms heel mn buik in een punt. Niet echt super prettig!
Heb ik ook elke keer!!! Heel irritant gevoel is dat, vooral als ik op bed lig. Ze is al een tijdje ingedaald dus minder dan dit zal het niet worden helaas. Ze mag nu wel snel komen!
Fijn dat ik in ieder geval niet de enige ben dames. En ook dat aegyo ongeveer evenveel weken is. Vind het zo vroeg om al benauwd te zijn! Heb jij ook een hoge baarmoeder? Ik heb morgen weer een afspraak, dan vraag ik er naar.
Niet abnormaal hoog, voor zover ik weet Maar ik heb wel een spieraandoening, dus elke kramp schiet bij mij snel door naar verkrampen. Ik vermoed dat, dat bij mij de oorzaak is van de "ademnood".