Inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door anglca, 6 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Hallo allemaal,

Momenteel ben ik 40 weken en 3 dagen zwanger, heb de slijmprop verloren (gisteren en vanochtend) en word morgen gestript mits ik al iets van ontsluiting heb.

Nu heeft mijn verloskundige voor aanstaande donderdag een afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Ik moet hier een half uur aan de ctg en daarna op gesprek bij de gyneacoloog. Ik neem aan dat, als alles goed is met mij en de baby, hier ook eventueel inleiding besproken wordt.

Omdat ik al 3 weken lang aardig de neus vol heb van het zwanger zijn, wil ik graag ingeleid worden als dit kan.
    Nu is mijn vraag, hoelang duurt het ongeveer voordat je daadwerkelijk ingeleid wordt? Ik moet donderdag dus in het ziekenhuis zijn. Duurt het dan nog dagen, een week? Oftewel: hoe snel is zoiets geregeld, hihi.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wisselt. Bij mijn oudste had ik op woensdag controle en wrrd maandags ingeleid door verminderd vrichtwater. Als die maandag niet kon had het de vrijdag er voor geworden.

Bij mijn tweede kwam ik op vrijdag voor xtra comtrole en werd ik de dag er na gelijk ingeleid

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Gaf op dinsdag aan niet meer te kunnen en kon woensdagochtend terecht.

Maar ligt er ook aan hoe druk het is. Moesten nog wel bellen woensdagochtend, maar alles kond dus door gaan.

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Je mag (overal in Nederland! ) vanaf 41 weken laten inleiden (op jouw verzoek dus, zonder medische indicatie). Dus als er verder geen medische redenen zijn om in te laten leiden, zal de afspraak voor 41+1 gemaakt worden. Mits er dan plek is. Mensen met wel een medische indicatie gaan voor.

5. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik was maandag op gesprek en mocht zelf kiezen wanneer ik wilde. Kon vanaf de volgende dag al!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik Ben twee keer ingeleid geweest.

Bij de eerste kwam ik op donderdag en werd ik maandagochtend ingeleid vanwege te hoge bloeddruk. De vrijdag en zaterdag moest ik wel op controle komen en zondag moest ik blijven, omdat de bloeddruk toen extreem hoog was.

Bij de tweede kwam ik ook op donderdagmiddag rond 14.00 uur in jet ziekenhuis, urine onderzocht, ctg en bloed geprikt. Kreeg te horen dat ik dezelfde middag ingeleid zou worden. Mocht naar huis om wat spullen pp te halen. Om 17.00 uur ben ik ingeleid en om 18.50 uur was mijn zoontje al geboren! Het overviel me allemaal, want had het niet aan zien komen zo vlot allemaal!

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Ik kwam vrijdag middag half 4 op gesprek en kon de volgende dag worden ingeleid.

8. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Dank jullie voor alle reacties! Ik hoop dat het bij ons ook snel gaat en dat we deze week nog ons meisje in onze armen kunnen sluiten. Ik ben helemaal op. Als ik 3 uur slaap per nacht is het veel.

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heel veel succes!!!
    3 uurtjes slaap is niet veel! Hopelijk pakken ze door! Spannend!

Deel Deze Pagina