Goedemorgen allemaal, Ik ben nu 37 weken zwanger en de afgelopen twee nachten ben ik een paar keer enorm beroerd wakker geworden. Het begon met harde buiken en pijnlijke krampen. Ik krijg dan het gevoel dat ik naar de wc moet. Eenmaal op de wc krijg ik het ijskoud en heb ik ook het gevoel dat ik moet overgeven. Dan word ik licht in mijn hoofd en lijkt het alsof ik flauw ga vallen, dus snel ik weer terug naar bed met een emmer. Als ik daar weer lig moet ik toch echt terug naar de wc. Inderdaad hele waterige diarree.. Na ongeveer drie kwartier trekken de buikkrampen weg en voel ik me weer goed genoeg om te slapen. Dit herhaalt zich soms een paar keer en in de ochtend heb ik vaak ook nog diarree. Daarna de rest van de dag nergens last van. Iemand hiermee bekend? Kun je zo beroerd worden van voorweeën? Zal het een voorteken zijn?
Geen idee, klinkt als een beste buikgriep. Maar vreemd dat je overdag geen last hebt.. Misschien toch voortekenen en dat je gaat bevallen binnenkort. Je kunt altijd de vk bellen voor advies..