Na missed abortion twijfel of foetus nog leeft...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pucci, Apr 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

Ik ben voor de tweede keer zwanger na een missed abortion. Vanaf het begin was het al twijfelachtig, op 6 weken was er nog helemaal niks te zien op echo en op 8 weken een leeg vruchtzakje. Een curretage later en een pilmaand verder was ik terug zwanger. Ik ben zwanger, ik zal die "was zwanger" dus maar achterwege laten.
    De laatste echo op 10 weken toonde aan dat alles ok was, kleintje was 3,2cm groot en bewoog al goed. Grootte kwam overeen met laatste nod, dus alles ok.
    Toch blijft die twijfel knagen...ondanks een beginnend buikje ben ik nog bang dat het misgaat...doen mijn borsten nog pijn? Voel ik iets in mijn buik? Bandenpijn heb ik niet,geen spatje bloed gezien (vorige keer ook niet) enkel de borsten groeien fel. Vermoeid ben ik ook en heel af en toe slaat de misselijkheid toe. Geen enkele reden tot paniek dus, maar toch...

Herkent iemand zich in dit verhaal? Hoe gaan jullie hier mee om?

liefs

x

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Pucci,

ik weet niet of je je vraag hier op het goede forum hebt geplaatst als je ervaringen wilt. Ik kan je allen maar zeggen dat het niet vreemd klinkt en het altijd een spannende periode is. Vertrouw toch maar een beetje op je lichaam!

Groetjes Brigitte

Share This Page