Foto’s tijdens keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Vievie, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Bij mijn zoontje ben ik uiteindelijk bevallen door een spoedkeizersnede na 36 uur proberen. Omdat er toen een enorm lieve verpleegkundige was die aanbood om mee te gaan naar de ks om foto’s te maken, hebben we prachtige foto’s van de geboorte van onze zoon.
    Nu ga ik over een maand weer bevallen maar nu een geplande keizersnede. Weten jullie of het mogelijk is om dan ook foto’s te nemen of niet?

2. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pas bevallen met een geplande keizersnee verpleegster heb fotos gemaakt geef het vtv alleen nog even aan.

3. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ook dan is het mogelijk om foto’s te laten maken. Gewoon van te voren even aangeven wie foto’s wilt maken daar is echt wel iemand voor.

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja hoor dat kan, wel even aangeven bij je volgende afspraak. Hier een geboortefotograaf geregeld die ook evt aanwezig is mocht het een sectio worden.

5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Hier bij allebei spoedkeizersnee en bij allebei foto's. Volgens mij standaard ?

6. PerfectLittleTwin

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Goed geregeld dan!
    Die zijn hier niet welkom tijdens sectio, alleen het behandelteam en je partner.. foto’s mogen wel gemaakt worden door fotograaf buiten de operatiekamer maar niet binnen!

7. Alayna

Alayna Actief lid

25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb een spoedkeizersnede gehad en geen foto's. Was wel heel snel gegaan allemaal en onder volledige narcose, maar standaard is het dus niet.

8. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Bij ons heeft een verpleegkundige foto's gemaakt. Ze vroegen dat al voordat we naar de OK gingen. Zo kon ik alles even terug kijken.

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hier ook, doet een verpleegkundige voor je :)

10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @TwinMama4 dat is ook balen zeg! Lijkt mij juist heel prettig om daar goede/mooie foto’s van te hebben.

@Vievie het is dus afhankelijk van je ziekenhuis.

11. PerfectLittleTwin

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    We hebben ook wel leuke goede foto’s hoor, alleen dan gemaakt met de telefoon door 1 van de team leden van de operatie team! :) een stagiaire deed het geloof ik! :)

Maar weet dat hier een fotograaf helemaal niet is toegestaan vandaar :)

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Denk dat dat idd het belangrijkste is!! Ik vond fat je de bevalling toch in een:) soort roes beleefd of zo. Lijkt me bij een sectio niet anders. (Maar wie weet ga ik het mee maken in oktober, wanneer mijn placenta niet voldoende optrekt)

PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  13. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik ben zo blij dat de verpleegkundige in alle paniek de camera heeft weten te regelen bij mijn man! Ik heb ook zulke mooie foto’s. En het heeft mij echt geholpen met de verwerking van deze (in mijn geval) traumatische dag.

14. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Bedankt allen! Ga het even aankaarten maar weet dus dat het geen gekke vraag is :)

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Bij onze oudste heeft een verpleegkundige inderdaad fotos gemaakt! Heel dankbaar voor!!

Er mag bij ons maar 1 iemand bij je zijn in de OK, dus geen fotograaf (of je moet je partner buiten laten staan ;))

16. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Nee dan kies ik toch voor mijn partner ;)
    We hebben zelf geen fotograaf, dus als er geen verpleegkundige bij is die foto’s zou willen maken dan hebben we geen foto’s, moet het dus sowieso nog even checken!

17. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Hier ook geen geplande keizersnee . Je partner krijgt een verpleegkundige naast zich (dat is verplicht voor als er iets gebeurt), deze verpleegkundige maakt ook de foto's voor je (iemand anders of je partner mogen dat niet doen. Er mag natuurlijk niemand zomaar rondlopen in de operatiekamer).

18. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hier ook foto’s gemaakt door een verpleegkundige. We hadden er van tevoren niet zo over nagedacht (we hoefden niet per se foto’s van de operatie zelf), maar ik ben toch wel blij met de foto’s.

19. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Bij ons heeft de anesthesist de foto's gemaakt! :)

20. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik had een ruggenprik. Ik heb inderdaad niet gedacht aan een keizersnee met narcose. Met narcose is het echt spoed en zijn misschien alle medewerkers nodig of is er een gespannen sfeer of alles wel goed gaat. Dus dan inderdaad niet standaard.

Deel Deze Pagina