Bevallings app?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Babs77, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik hoop dat de bevalling nu niet meer lang op zich laat wachten. Ik vroeg mij af of er een goede bevallingsapp bestaat. Waar je de weeeen kunt registreren/bijhouden en of die je door de weeen heen coacht. Heeft een van jullie deze of hier ervaring mee?

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik heb weeen timer op mn telefoon staan.. Je kunt er alleen maar mee timen. Zie foto
    Heb ook Doula bevallingscoach bekeken maar ik word denk alleen maar zenuwachtig van dat geklets tijdens een wee.
    En veel opties kun je alleen gebruiken als je de betaalde versie neemt.......

Bijgevoegde bestanden:

3. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    De app die ik gebruikte tijdens mijn weeën heet "samentrekking timer", is een hele simpele app. Niet teveel poespas.
    Echt een aanrader!!!!!

Dit is een stopwatch speciaal voor weeën (je hoeft alleen maar "starten" en "stoppen" te drukken). De app houd ook bij wat de tijd tussen de weeën is.

Ben inmiddels bijna een jaar geleden bevallen, app staat nog steeds op mijn telefoon haha. En de "weeën" staan nog altijd geregisterd, zo leuk om terug te zien :)

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Deze heb ik ook! En mijn weeën zijn begonnen! :De Net uurtje gebruikt en is makkelijk in gebruik en duidelijk overzicht.. wil nu ff proberen te slapen.. en mocht ik wakker worden omdat weeën heftiger worden dan pak ik 'm er weer bij!

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Spannend!!!
    Succes!

6. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Bedankt! Ik ga denk ik de weeen timer installeren. Ziet er simpel en overzichtelijk uit. Die doula misschien ook maar uitproberen.

En spannend Famke! Succes!!

Deel Deze Pagina