Ik hoop dat de bevalling nu niet meer lang op zich laat wachten. Ik vroeg mij af of er een goede bevallingsapp bestaat. Waar je de weeeen kunt registreren/bijhouden en of die je door de weeen heen coacht. Heeft een van jullie deze of hier ervaring mee?
Ik heb weeen timer op mn telefoon staan.. Je kunt er alleen maar mee timen. Zie foto Heb ook Doula bevallingscoach bekeken maar ik word denk alleen maar zenuwachtig van dat geklets tijdens een wee. En veel opties kun je alleen gebruiken als je de betaalde versie neemt.......
De app die ik gebruikte tijdens mijn weeën heet "samentrekking timer", is een hele simpele app. Niet teveel poespas. Echt een aanrader!!!!! Dit is een stopwatch speciaal voor weeën (je hoeft alleen maar "starten" en "stoppen" te drukken). De app houd ook bij wat de tijd tussen de weeën is. Ben inmiddels bijna een jaar geleden bevallen, app staat nog steeds op mijn telefoon haha. En de "weeën" staan nog altijd geregisterd, zo leuk om terug te zien
Deze heb ik ook! En mijn weeën zijn begonnen! e Net uurtje gebruikt en is makkelijk in gebruik en duidelijk overzicht.. wil nu ff proberen te slapen.. en mocht ik wakker worden omdat weeën heftiger worden dan pak ik 'm er weer bij!
Bedankt! Ik ga denk ik de weeen timer installeren. Ziet er simpel en overzichtelijk uit. Die doula misschien ook maar uitproberen. En spannend Famke! Succes!!