De titel zegt het al waar kunnen jullie geen genoeg van krijgen tijdens je zwangerschap waar je normaal nooit wat om geeft? Bij mijn dochter heb ik me helemaal ziek gegeten aan de wortelen! Was zelf ook helemaal oranje van de carateen! Nu weer zwanger en tot ruim 29 weken nergens last van en nu........ Ja heb ik weer verloren van de WORTELEN!! Mezelf wel voorgenomen dat ik niet weer oranje wordt, dus minder wortelen dan bij mijn dochter, toen at ik makkelijk een kilo wortelen per dag! En jullie rare gewoontes?!
Bij mn dochtertje was ik gek op de geur van coca cola en dronk het ook en goedkope raketijsjes. Nu opt moment nog niet echt iets maar komt van nog
alle 3 de keren was ik verslaafd aan soep maakt niet uit welke haha en de laatste verslaving is er nog steeds die heb ik overgehuden van de zwangerschap van Ise ... Spa rood , ik drink met gemak 3 liter spa rood per dag zomer winter herfst maakt niet uit , drink ook geen cola of frisdrank meer haha
Bij mijn zoon gek op het broodje van de Griek met EXTRA tsazikiesaus!!! Nu heb ik eigenlijk nog geen verslaving. Maar dat gaat vast nog wel komen.
@ schaakkoningin jaaaaa rauwe wortel, uit de koelkast, hmmmm staat er mee op en ga er mee naar bed! Oo en tandenpoetsen, kan ik ook zo van genieten zeker bij een wortelloze dag! Hhha gekwijf ben ik toch! Ergste is nog mijn dochter van 2,5 eet rustig de wortelen met mama mee!!
Fruit en maaltijdsalade met kip!! ik ben nog nooit zo gezond geweest als in deze zwangerschap hahaha.. krijg nu alweer trek in een lekkere salade!
appels (sowieso fruit), wortels (rauw), waterijsjes en melk. andere dingen kortere periodes maar deze al een aaaaardig tijdje. In zure matten (snoep) en macfrietjes heb ik ook trek maar daar geef ik zo min mogelijk aan toe .
Bij mijn zoon (9 jaar geleden) waren dat kilo's olijven met liters karnemelk. Bij mijn dochter waren dat waterijsjes en appelmoes en bij deze zwangerschap heb ik eigenlijk nog geen verslavingen.
Fruit, snackworteltjes en (helaas) MAGNUM.... haha, maar sowieso ijs... gelukkig vind ik van die simpele waterijsjes met sinaasappelsmaak ook heerlijk, dus ik heb mezelf verplicht om max 1x per week magnum te eten... Ohja, laatst had ik een rare dat mn vriend naar de winkel MOEST om negerzoenen te halen... Die dingen had ik in geen jaaaaaren meer gegeten! haha
Hangt af van het geslacht: bij mijn zoontje olijven en hopen kaas. Bij de 2 meisjes bokalen rode bieten op azijn
leuk topic bij de oudste elke dag big mac en al moest ik lopen of naar de drive in, elke dag moest ik een big mac (en nog niet veel aangekomen) de tweede fruit alle soorten fruit fruit als het maar zoet was hele fruitsalades heerlijk de derde vanillievla (en ik lust niet eens vanillevla) de vierde snoep alles aan snoep vooral winegums ooo heerlijk de vijfde komkommer elke dag een komkommer en hamka's chips en nu de rijstepap van de aldi die goedekope met vanillie erin jammieeeee en deze baby is volgens mij vegetarier want lust helemaal geen vlees meer
Nou.. vond ik eerder ook al lekker en toen wilde ik het hebben... maar nu MOET ik het hebben.. en het liefst iedere dag... Frietje Mayo en Mc Donalds!! (gelukkig ben ik tot nu toe maar 1,5 kg aangekomen en kan ik me (redelijk) goed inhouden! )
Fruit, magere melk en alles wat slecht is aan avondeten (pizza, mac, chinees........als het maar geen normaal warm eten is, haha). Dus dat laatste probeer ik te beperken tot 2x per week.