oh ik heb wat afgefreubelt met m'n telefoon hoor, er was nog niet genoeg ontsluiting om vliezen te breken oid dus ik kreeg eerst capsules (oraal) om ween en ontsluiting te veroorzaken. Kostte 3 doses voordat het echt aansloeg met telkens minstens 4 uur ertussen. Ik mocht me om 7.30 melden maar toen het echt doorzette qua weeen/ ontsluiting was het rond middernacht. Dus heb veel zitten spelen en internetten etc. op m'n foon om de tijd wat te doden. Achteraf hadden we beter een laptop of tablet mee kunnen nemen
hier vertellen we het alleen aan onze ouders (iig mijn ouders) en de gastouder (daar zijn de kids dan)
Ahh ja, dat had ik inderdaad ook. Zat nog potdicht, dus avond van tevoren ballonkatheter. Toen heb ik nog wel ondertussen geinternet op mijn telefoon . Maar ik geloof dat ik geen of weinig berichtjes heb gehad die avond? Weet het eigenlijk niet meer helemaal...
Ach als je 2 weken overtijd loopt weten de meeste mensen wel dat het ieder moment moet gebeuren. Wij hebben het niet op fb gezet maar er ook niet geheimzinnig om gedaan. Tijdens het bmm verweken zijn zelfs vrienden in het zh op bezoek geweest. Die moesten toevallig die dag op 6weken controle na de bevalling. Was wel gezellig want het was een behoorlijk saaie dag (van 8:00 tot18:00) wachten op verweking. Toen braken de vliezen en begon het inleidcircus.
Ik zou worden ingeleid met 38.4. We zeiden niemand iets. Met 38.1 braken mijn vliezen en met 38.2 is hij geboren. Ik denk dat je je moet afvragen of je wilt dat mensen die dag met je meeleven of dat je het zo goed als dat gaat een verassing wilt houden. Ik vond het verschrikkelijk als mensen het wisten en die dag mee zouden leven. Daarom zeiden we niks.
Jep! Tegen fam gezegd en op facebook gezet..haha...waarom geheimzinnig doen? Ook hier geen smsjes hoor. Mijn man heeft onze ouders en broer/zus wel per sms op de hoogte gehouden. Ik ben in 5 uur bevallen en kon savonds op facebook zien dat er heel veel mensen met me meegeleefd hadden..en omdat ik toch niet online was heb ik daar dus geen ' last ' van gehad.
Hier ook geen geheim van gemaakt. Iedereen wist het volgens mij, was het niet van mij danwel van manlief Ik heb verder mijn telefoon niet aangeraakt vanaf moment dat de vliezen gebroken werden, ik was daar niet toe in staat . Manlief heeft wel nog sms updates verstuurd, maar ja daar had ik geen last van. Nee, kan mij niets schelen als mensen het weten. Zou meer moeite hebben met geheimhouden
Vanwege insulinegebruik word ik waarschijnlijk ook ingeleid in de 38e week, maar tegen vrienden en familie (ook onze ouders) hebben we gezegd dat het uiterlijk de 40e week zou worden, omdat dat op de eerste informatie van het ziekenhuis stond. We bellen ze wel als de kleine geboren is. Tot nu toe accepteert iedereen het gelukkig!
Inleiding vanwege zwangerschapssuiker. De hele familie wist het zo ongeveer, maar dat was ook omdat de oudste moest worden opgevangen. En de dames van het ZP zwangerschapsclubje. Volgens mij heb ik s avonds een paar berichtjes had hoe het ging. Verder niet. Heb mn ouders en schoonmoeder volgens mij zelf nog gebeld.
Juist hierom hebben wij de inledingsdatum ook bekend gemaakt.... .......Dachten ze Ik liep bij beide zwangerschappen overtijd, dus mensen hadden al door dat het echt elk moment kon gaan gebeuren, zeurden ook de hele dag "wanneer? wanneer? wanneer?" Uiteindelijk hebben we dus gezegd dat ik op maandag ingeleid zou gaan worden, terwijl het beide keren al op vrijdag was Ik vond het zelf geen fijn idee dat iedereen zou weten wanneer de daadwerkelijke dag was, omdat ze anders elke uur zouden gaan bellen hoe ver ik al was...
Ik heb er geen geheim van gemaakt. Heb mijn vrienden en vriendinnen op de hoogte gesteld en natuurlijk wist mijn familie het ook. Heb het niet wereldkundig gemaakt op FB ofzo maar veel mensen wisten het dus wel
Ingeleid bij m'n eerste. Nee, of nou ja alleen aan echt directe familieleden. Hadden geen zin om steeds gebeld te worden of berichtjes te krijgen met de vraag of 't al geboren was.... En dat hebben we ook tegen onze familieleden gezegd dat we dat niet wilden en dat we zelf zouden bellen als het zover was .
daar zou mijn schoonmoeder geen boodschap aan hebben.... en als ik de telefoon niet zou opnemen, zou ze doodleuk het ZH bellen om informatie te vragen, die mogen natuurlijk geen informatie doorgeven van patienten, dus dan zou schoonmoederlief waarschijnlijk gewoon naar het ZH gereden zijn om op de gang te wachten.... Yep, mijn smoeder weet wat ze wilt en daar gaat ze dan ook voor
Ik hoorde t 1 dag van tevoren. Dus heb het verteld aan mijn ouders (zouden bij bevalling zijn), schoonouders, mijn broers en aanhang. En erbij gezegd dat t ook wel 3 dagen kan duren, dus dat ze het wel zouden horen als de kleine echt geboren zou zijn.
Maandag hoorde ik dat ik woensdag ingeleid zou worden. Hebben t onze ouders verteld ivm dat schoonouders een paar dagen weg waren. Ze zouden dan woensdag al naar huis komen ipv vrijdag. Maandagavond konden we bellen met de vraag of ze hun koffers nog niet hadden uitgepakt, want mijn vliezen waren gebroken. Ze hadden net het eten op en zouden op de hotelkamer alles naar hun zin maken. Ze hebben gelijk alles maar weer in de auto gezet, uitgecheckt en weer naar huis gereden. Mijn ouders waren erbij dat mijn vliezen braken, dus die wisten het ook. Was enigsinds wel handig want moeders heeft ondertussen de kleren allemaal uitgewassen die nat waren van t vruchtwater, alles gedweild waar ik was geweest ed. Vaatwasser ingeruimd en aangezet. Wij konden gelijk weg naar het ziekenhuis. Toen we de volgende dag thuis kwamen met onze kleine meid kwamen we in een schoon en opgeruimd huis. Heerlijk Ze waren een half uurtje voor ons aan even snel geweest, koffie gezet, hond uitgelaten. We hadden echt nergens omkijken naar!
Wij hebben het gewoon vertelt, aan onze familie en vrienden en als collega's er naar vroegen ook niet geheimzinnig over gedaan. Vind het raar als mensen op de dag van je inleiding gaan bellen om te vragen hoever je al bent. Zou dan ook gewoon je telefoon niet opnemen. Bij ons gebeurde dat trouwens ook helemaal niet hoor, sochtends van veel mensen een sms gehad om succes te wensen maar that's it. Toch leuk als ze met je mee kunnen leven?
Ik heb tegen niemand iets gezegd, ook niet tegen naasten. Mijn schoonzus had het wel verteld en haar moeder heeft in het restaurant van het ziekenhuis zitten wachten...jah echt! Suc6!
Ik ben 4 keer ingeleid. De 1e 2 keren wist iedereen het omdat ik 42 wkn en 42.2 was. Bij de 3e wist niemand het, wij zelf ook niet. Ik zou maandag ingeleid worden en moest vrijdag nog voor een laatste controle. Toen mocht ik gelijk blijven, 't was toch rustig, en hebben ze me alvast ingeleid. Een grote verassing dus! Bij de 4e wilde ik het niet zeggen, ik zou rond de 40 weken horen wanneer ik ingeleid zou worden, maar ik wilde niet zeggen op welke dag. Helaas lukte het niet in die week en moest ik uiteindelijk gaan vertellen dat het maandag er na d-day zou worden. Mijn laatste is spontaan thuis geboren. Heerlijk!! Geen irritante telefoontjes/smsjes en bemoeizucht. Ik kon lekker op zondagochtend iedereen zelf opbellen met HET nieuws!
Bj mijn eerste een geplande ks gekregen en toen naaste familie en goede vrienden wel ingelicht. Deze keer zullen enkel mijn ouders het weten (inleiding of spontane bevalling) in verband met oppassen.