Bijna 39 weken en doodziek...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Martinelli, 25 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

    Martinelli Actief lid

    4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hoihoi,

    Momenteel ben ik bijna 39 weken zwanger van Mn 2e, en ik heb al weken voorweeen en ernstige bekkeninstabiliteit...
    Om het nu helemaal af te maken, ik ben doodziek!
    Ik hou totaal niks binnen, ook drinken niet...
    dat begon vanochtend vroeg, en ik ben in totaal 2x gaan plassen!
    Ik ben een beetje bang voor uitdroging ofso, wat denken jullie?
     
  2. Marielle1993

    Marielle1993 Bekend lid

    7 sep 2014
    673
    94
    28
    Vrouw
    Wat vervelend, hier ook! Nog even aankijken kan wel . Maar proberen te gaan slapen in de hoop dat het daarna weer wat beter gaat :)

    Goedenacht en beterschap
     
  3. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Is t echt ziek?
    Overgeven enz kan toch ook bij zwangerschapsvergifting horen?
     
  4. Martinelli

    Martinelli Actief lid

    4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ja dat klopt, maar ik heb eigenlijk nooit last van hoge bloeddruk of iets dergelijks... Mn dochter is afgelopen week ook ziek geweest met braken dus ik verwacht dat ze me aangestoken heeft
     
  5. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Ik zou de kans op zwangerschapsvergiftiging toch niet zomaar wegwuiven ,dat kan heel plotseling opzetten, ook met goede bloeddrukmetingen eerder in de zwangerschap. Beter te vaak contact met de verloskundige dan te weinig.
    Verder kleine slokjes blijven meestal beter binnen. En kijk of iets warms zoals thee beter gaat. Beterschap.
     
  6. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Grote kans idd dat je bent aangestoken.
    Hier thuis met zn 3en tegelijk in een keer ziek...niet normaal.
    Maar in jou geval toch even laten checken? Vind t altijd zo eng als t toch iets is. Bloeddruk stijgt in een keer.
    Beterschap!
     
  7. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    773
    194
    43
    Hoe is t in decnacht gegaan?
    Ik zou ook overleggen met de verloskundige ook als het een buikgriep is wil ze het vast weten en kan ze tips geven. En als je blijft spugen evt aan de ORS, maar denk dat de verloskundige je dan ook wil zien.
     
  8. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Het klinkt een beetje hetzelfde als mijn verhaal.. Alleen heb ik een voorgeschiedenis met hoge bloeddruk gehad en is deze een aantal keren gepiekt tijdens de zwangerschap.
    Ik kreeg exact een week geleden ook buikgriep. Echt om het half uur overgeven. Hoogzwanger en zo ziek zijn is echt geen pretje. Toch zou ik even de verloskundige bellen om je bloeddruk en etc te checken, dan weet je zeker dat het geen zwangerschapsvergiftiging is
     
  9. Martinelli

    Martinelli Actief lid

    4 mei 2015
    352
    13
    18
    Nacht veel wakker geweest, maar niet meer over gegeven gelukkig!
    Ik voel me iets beter maar ik zal morgen ff laten checken!
    Wel veel voorweeen gehad, dus het rommelt aardig! Hoop dat het eens doorzet...
     
  10. Martinelli

    Martinelli Actief lid

    4 mei 2015
    352
    13
    18
    Het leek allemaal beter te gaan, voelde me beter en de verloskundige maakte zich ook geen zorgen verder...
    Tot me opviel dat gisteravond mn urine wel heel donker en rood was, dus weer gebeld, naar de huisartsenpost en daarna naar het ziekenhuis!
    Het was geen bloed en nauwelijks eiwitten te bespeuren, bloeddruk was nog steeds 110/60, echo liet nog voldoende vruchtwater zien en ik had geen gebroken vliezen!
    Eigenlijk kon het alleen komen door te weinig drinken, maar door maagzuur kon ik ook niet veel drinken ineens... nu dus met maagzuurremmers verder, meer niet... bedrust was nu wel aangeraden omdat ik door blijf rennen :(
     
  11. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Fijn dat je bloeddruk goed is.minder fijn dat je zo weing vocht binnen houdt. Doe het vooral rustig aan en vraag zo veel als mogelijk hulptroepen in om de rest om je heen te regelen. Kleine slokjes drinken en anders sabbelen op ijsblokjes proberen. En kijk eens of je ors binnen kunt houden.
     

Deel Deze Pagina