Zul je altijd zien.... Volgens de gynaecologen (ik sta onder controle van de gyn ivm met een eerdere keizersnede) verwacht ik een grote baby. Zij adviseren een inleiding deze week. Morgen (woensdag) wordt er een ballon geplaatst. Helemaal prima, ik zie er niet tegenop, geen stress oid, het is onze derde. Alleen sinds gisterenmiddag voel ik mij niet lekker en sinds vannacht echt beroerd. Oorpijn, keelpijn, neusverkoudheid, algehele malaise. Geen koorts, geen corona. Om het feest compleet te maken: een monsterlijke en zeer pijnlijke aambei down under. Ik voel mij echt niet oké. Bleghhh gewoon. Wat zouden jullie doen? Ballon plaatsen laten verplaatsen? Of toch gaan?
Wat rot! Misschien kan je het een paar dagen verplaatsen zodat je je hopelijk wat beter voelt. Heel veel beterschap!
Uitstellen. Paar dagen kunnen je helpen om weer wat fitter te worden en de aambei hopelijk wat te tackelen. Beterschap!
Heb vanmiddag de verloskamers gebeld, afspraak is nu om donderdagochtend te bellen en dan te kijken of ik mij beter voel. Lig in bed met een ingesmeerde aambei en een lading paracetamol Duimen dat het snel beter wordt!
Het gaat medium... nog wat snotterig, hoofdpijn en die rot aambei is nog niet weg (vrees dat die pas na de kraamweek gaat verdwijnen, baby drukt enorm down under). Zit nu in de wachtkamer voor een ballonnetje!
Spannend! Het gaat gauw gebeuren. En die aambei komt later wel, gelukkig voel je je iets fitter. Heel veel succes met de bevalling.