Net uit ziekenhuis. Slijmprop zit er nog en vliegen nog heel. Bmm wel week, en nu ook 1cm ontsluiting. Het is nu al een week echt goed aan het rommelen. Wachten nu Tot het echt door zet. Hoop snel want word wel moe van de Pijntjes nu steeds. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd, hoe ging dat?
T is ook wat hè, al die voorweeën en geen zekerheid! Hier ook hoor! Helaas kan niemand je vertellen hoe lang t nog gaat duren! Vriendin van me had vanaf 37 weken al 3 cm ontsluiting en is met 42 weken ingeleid... Maar voor hetzelfde geld begint t vannacht meis, je weet t niet! Al dat voorwerk zijn gewoon oefeningen van je baarmoeder... En hoe vervelend ook, iedere centimeter die je er nu nog bij krijgt hoef je straks niet weg te puffen! Het kan uren zijn, dagen, maar ook nog weken... Helaas! Ik bereid me op t ergste voor, dan kan t alleen maar meevallen! Sterkte
Ik werd met 32 weken opgenomen met weeën en kreeg in die week ook ontsluiting, maar tot nu toe is het nog steeds niet geboren.. Dus helaas zegt het niks! Op dat moment hoopte ik dat het bleef zitten en nu hoop ik dat het snel doorzet, maar telkens als het lijkt door te zetten doet het toch niks! Dus je kunt helaas niet meer dan afwachten...
O en die pijntjes die wennen op een gegeven moment kan ik je vertellen Maar ik snap wel dat je het goed zat bent hoor! Dat ben ik ook al een hele tijd
Ik hoop voor jou snel.. Hier rommelt het nu (morgen) 2 weken, ik heb 3 cm ontsluiting en ben gestript, slijmprop ook al kwijt maar nog geen actie. Succes en heel veel sterkte.
Hier ook geen voorweeen gehad. Overdag beetje een zere rug en om half zeven wat buikkrampjes. Om kwart voor elf is ons zoontje geboren. Ging super snel zonder dat ik het doorhad al 8 cm ontsluiting
Hopelijk gaat het nu snel voor je. Ik had 1,5 week van te voren s nachts voorweeën. Met 37+5 is hij in nog geen 6 uur geboren. Mijn vliezen braken en uur later had ik al 5cm.
Onze jongen is geboren met 41 weken. 2 dagen ervoor slijmprop beginnen verliezen (ging in stukjes). De dag ervoor nog naar de gyn maar geen ontsluiting en geen bmm verweking en baby lag nog niet ingedaald (grrr, kan je je inbeelden wat een teleurstelling). Diezelfde nacht begonnen de weeën (heel stilletjes, deed geen pijn). Om 13u naar het ziekenhuis gegaan en had 6.5 cm ontsluiting. Ik geloof dat ze rond 16u.30 mijn vliezen gebroken hebben en om 17.30h was onze jongen geboren. Dus vanaf dat mijn slijmprop verloren was 2 dagen, vanaf dat mijn eerste wee begonnen is zo een 14u (maar deed echt niet pijn) en vanaf de eerste pijnlijke wee een uurtje of zo (nadat ze mijn water braken vond ik het pas echt pijnlijk).
Bij m'n eerste geen voorwerk gehad. Begon gewoon met lichte weeën op 40+5, en 20 uur later is hij geboren. Bij de tweede heb ik twee weken lang voorweeën gehad. Niet de hele dag of nacht door, maar wel dagelijks een tijdje pijnlijke krampen. Op 40+1 begon het echt, met meer regelmaat en verlies van bloederig slijm. En zij kwam een uurtje of 9 daarna. Of ik al een verweekte bmm had, of wat ontsluiting zou ik niet weten. Ben voor het eerst getoucheerd toen ik weeën om de 5-6 minuten had. Bij oudste had ik toen een volledig verstreken bmm en 1 cm, bij jongste gedeeltelijk verstreken bmm en 2 cm. Sterkte met je laatste loodjes. Neem rust waar en wanneer je maar kunt.