Ik ben 3x ingeleid, aangezien mijn lichaam vergeet zelf weeen te geven Eerste keer was een stuitligging, half 9 's avonds inleiding (infuus) ivm gebroken vliezen de avond ervoor al en 9 uur eerste wee en 23.33 uur geboren. 2 en half uur dus vanaf eerste wee tot bevalling. 2de keer, zaterdag ochtend een gelveter en in de middag nog 1. Deed helemaal niks en ze wilden mijn vliezen niet breken omdat er in het weekend minder personeel is Zondag nacht braken mijn vliezen en kwam de allereerste wee om 4 uur en 05.38 uur was ze er. anderhalf uur dus. 3de keer vrijdag ochtend opgenomen, maar ze wilden me eerst zelf de kans geven, ondanks dat ik al had aangegeven dat mijn lichaam geen weeen geeft. Nou eindelijk om 13.05 aan de inleiding (infuus) meteen de eerste wee en om 15.09 (2 uurtjes) was hij er. Elk lichaam is anders en in mijn geval ben ik zeer blij dat er inleidingen bestaan om de weeen op te wekken.
Hier ging het behoorlijk snel (1e kindje. 39+5) 07.45 vliezen gebroken (2cm ontsluiting) 08.15 opwekkers aan op laagste stand 08.16 1e wee 09.30 5cm ontsluiting 10.30 9cm ontsluiting en hevige persdrang 12.10 eindelijk volledige ontsluiting 13.29 zoon geboren
ik ben bij de 2e met 38 weken ingeleid. omdat ik al ontsluiting had hebben ze de vliezen gebroken. toen bleef ik steken op 4 cm en hebben ze opwekkers in het infuus gegeven. uiteindelijk heeft het iets meer dan 5 uur geduurd. de oudste is uit zichzelf gekomen en duurde ook 5 uur
Hier met 39+3 ingeleid. 8.00 gel ivm nog niet volledig verstreken bmm 12.00 volledig verstreken dus vliezen gebroken. Hierop volgde direct een weeënstorm (van mezelf) 15.00 4cm 16.00 ruggenprik 17.00 7 cm en stagneerde ontsluiting 21.00 weeënopwekkers gekregen 0.00 volledige ontsluiting 1.19 u zoon geboren Succes JaJo!!!
Ik ben bij de tweede ingeleid op 40+5. Om 7 uur opgenomen, om 10 uur hebben ze tabletten vaginaal ingebracht. 10.15 begonnen de weeën. Om 13.59 Lag mijn dochter op m'n buik.
Oh Jeej het gaat bij sommige dus super snel.. ik hoop hier ook! Ik krijg mocht in nog geen ontsluiting hebben (waar ik nu van uit ga) eerst orale tabletten.
Op welke termijn wordt je ingeleid? (Kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb hoor) Veel succes allesinds!
Zondagavond hebben ze de ballon in gebracht, ik mocht daarna slapen (ja tuurlijk, geen oog dicht gedaan), om 07.00 hebben ze me opgehaald en om 07.30 gecheckt of ik voldoende ontsluiting had en dat had ik gelukkig, toen hebben ze mijn vliezen gebroken, om 08.00 aan de weeopwekkers en om 16.44 was ze er!
even een kort berichtje van mij 13/12 werd ik opgenomen met 38+4 voor de inleiding middels orale tabletten. Uiteindelijk ben ik 16/12/16 bevallen van een gezonde zoon. Het inleiden duurde erg lang, maar het was het dubbel en dwars waard toen ik die kleine in mijn armen kreeg.