Hallo dames, Ik ben morgen 38 weken zwanger en vind het allemaal zo spannend! Heb al sinds een paar dagen een superonrustige baby in mn buik, en heb ook veel steken/krampen verdeeld over de dag. Vanmorgen dacht ik zelfs dat t begonnen was, werd wakker en had zo'n buikpijn. Heel mn buik stond in een punt, zo hard was het. Draaide even op mn andere zij, dacht dat dat t misschien was. Viel weer in een lichte slaap, voelde de pijn zelfs in mn droom! Maakte mn vriend wakker en zei: Volgens mij is t begonnen! Lag bijna te huilen van de pijn. Sinds vanmorgen dus echt doodsnerveus, zou het aan t rommelen zijn? De gyn zei gisteren al dat er contracties gemeten zijn via de CTG. Ben zo benieuwd Groetjes Emma
Wat spannend zeg! Hoop voor je dat het snel gaat beginnen. Vooral proberen te ontspannen. Stress houd het hormoon tegen dat weeën aanmaakt. Hopelijk hebben jullie gauw jullie baby in de armen! Succes!!
Spannend! Inderdaad goed ontspannen. Ook tijdens de bevalling. Maar.... klam je er niet teveel op vast dat het binnenkort kan gaan beginnen. Hier heeft het n maand gerommeld. Ook zagen we dit regelmatig op de ctg. Uiteindelijk met 41wk pas bevallen.
Heel herkenbaar! Ondertussen al heel vaak gedacht dat de bevalling ging beginnen. Het zegt niets. Probeer afleiding te zoeken anders kan het nog heel lang duren en wordt je alleen maar nerveuzer!
Ik hoop natuurlijk dat het snel gebeurt, maar het kan indd nog wel even duren. Ach, we zien t vanzelf!
Hier had de vk gezegd dat ik niet moest schrikken als ik rond de 37/38 weken zou gaan bevallen. Zelf had ik me ingesteld op de 39wk. Kon het altijd meevallen. Wat was de teleurstelling groot voor mij toen ik uiteindelijk met 41 weken pas ben bevallen. Na de uitgerekende datum, kreeg ik pas eindelijk rust. En kon ik toch nog even genieten van de zwangerschap! Hoe gaat het nu met het gerommel? Al zegt dat ook niet superveel. Hier heeft het 4 weken gerommeld
Bij mij zagen ze ook van alles op het ctg maar vooralsnog is ze nog niet geboren....Dus dat zegt niet zoveel. Het rommelt hier al 2 wkn en ben nog niet bevallen....Dus helaas kan je er niks van zeggen totdat het echte werk begonnen is...De rest is voorwerk
Tja ik kan erover mee praten. Hier ook al weken gerommel en nog steeds geen baby. Ik hoop voor jou dat het wel lekker doorzet. Spannend hoor
Hier kan ik de klok erop gelijk zetten, rond uurtje of 8-9 uur savonds begint ie te stuiteren. Steken van onderen en in mn liezen, krampen etc. Vandaag controle gehad bij de gyn, nog geen ontsluiting helaas. Ach, hij komt vanzelf! Al kunnen vriendlief en ik niet meer wachten hihi. Komt die schat net bij me zitten en bespreekt even hoe en wat ik moet doen als t begint. Ik schiet namelijk snel in de paniek dus ben héél erg blij met hem! Hij praat elke dag met me hierover, over die angst en paniek. Sta er nu nog nuchter in, maar denk dat als t begint dat ik dan wel denk van: Poeh, spannend! Zelfs de kat houdt me continue in de gaten. Als ik een kramp krijg, komt ze aanrennen en naast me liggen, alsof ze me wil helpen of steunen haha